آمریکا و رژیم صهیونیستی عامل تمامی جنایت‌های ددمنشانه هستند | اسپادانا خبر
 
 
دوشنبه، 10 ارديبهشت 1403 - 2:31

آمریکا و رژیم صهیونیستی عامل تمامی جنایت‌های ددمنشانه هستند

شماره: 24354
Aa Aa

این جنایتکاران که با هدف قراردادن مردم بی گناه به کشتار می پردازند هیچ اعتقادی به حقوق بشر نداشته و برای حفظ ریاست خود دست به هر اقدامی می‌زنند.

سید یوسف طباطبایی نژاد، امام جمعه اصفهان؛
آمریکا و رژیم صهیونیستی عامل تمامی جنایت‌های ددمنشانه هستند

سید یوسف طباطبایی نژاد، امام جمعه اصفهان در خطبه های نماز جمعه این شهرستان با بیان این که تمامی جنایت‌های ددمنشانه و کوردلانه با عاملیت آمریکا و رژیم صهیونیستی رخ می دهد گفت:

این جنایتکاران با هدف قراردادن مردم بی گناه به کشتار می پردازند.

به گزارش اسپادانا خبر و به نقل از ایرنا، وی با محکوم کردن حادثه تروریستی اخیر در گلزار شهدای کرمان و به شهادت رسیدن جمعی از شهروندان متدین که به زیارت مزار شهید سلیمانی رفته بودند این فاجعه دلخراش را به تمام مسلمانان به ویژه هموطنان تسلیت گفت.
او افزود:

فجایعی که امروز در دنیا در حال رخ دادن است حاصل عملکرد افرادی است که به دنبال خواسته‌های نفسانی خود هستند و اعتقادی به خدا ندارند. این افراد برخلاف ادعای خود هیچ اعتقادی به حقوق بشر نداشتند و برای حفظ ریاست خود دست به هر اقدامی می‌زنند. این عملیات تروریستی و جنایت هولناک دشمنان شرور و جنایتکار ملت ایران بیش از پیش حقانیت و مظلومیت ملت‌ شریف ایران را به جهانیان اثبات کرد. بدون شک جنایت ددمنشانه صهیونیست ها و حامیان و هم پیمانان آن ها موج بیداری جهانی و تشدید تنفر و انزجار از دشمنان پلید وجنایتکار را درپی خواهد داشت.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان