آمریکا و صهیونیست‌ها عاملان هتک حرمت قرآن هستند | اسپادانا خبر
 
 
دوشنبه، 10 ارديبهشت 1403 - 20:59

آمریکا و صهیونیست‌ها عاملان هتک حرمت قرآن هستند

شماره: 22669
Aa Aa

این کار به تحریک صهیونیست‌ها انجام می‌شود و جریان استکبار آمریکایی پشت سر آن است وگرنه دولت سوئد بیچاره‌تر از این حرف‌هاست.

محمدجواد حاج‌علی‌اکبری در خطبه‌های نماز جمعه تهران؛
آمریکا و صهیونیست‌ها عاملان هتک حرمت قرآن هستند

محمدجواد حاج‌علی‌اکبری در خطبه‌های نماز جمعه تهران گفت:

با زیست مسئولانه بازار شیطان، تهمت‌ها با شایعات و اختلافات کساد شده و دست شیطان بسته می‌شود و روی او سیاه. زیست مسئولانه تأمین‌کننده خوشبختی انسان‌هاست و منافع همه انسان‌ها را تأمین می‌کند.
به گزارش اسپادانا خبر، او ادامه داد:
حضور میلیونی مردان، زنان، برادران و خواهران ما در مراسم دعای عرفه نشانه معنویت جامعه ایران اسلامی است.
خطیب جمعه تهران با اشاره به اجازه دولت سوئد برای هتک حرمت قرآن کریم گفت:

اقدام ضد فرهنگ و ضد بشری دولت سوئد در اعطای مجوز برای هتاکی بی‌شرمانه به کتاب مقدس نزدیک به ۲ میلیارد مسلمان در سراسر جهان در ایام حج و عید قربان چه اسمی را می‌توان برای آن گذاشت؟ ای کاش اسم آزادی بیان را نمی‌آوردید! چرا شجاعت این را ندارید که بگویید قائل به حرمت انسان‌ها و قائل به کرامت ۲ میلیارد انسان که در زمین زندگی می‌کنند نیستید؟ قائل به ارجمندی اندیشه‌ها نیستید؟ اعلام کنید که شما ضد آزادی، ضد اندیشه و ضد تفکر هستید. چرا چهره کثیف و کریه خود را پشت آزادی بیان خود را مخفی می‌کنید؟ طنز تلخ زمانه ماست این کار‌های زشت را انجام می‌دهند و اسم آزادی و آزادی مظلوم را به آن اطلاق می‌کنند. این کار به تحریک صهیونیست‌ها و لابی صهیونیست‌ها انجام می‌شود و می‌دانیم که جریان استکبار آمریکایی پشت سر آن است وگرنه دولت سوئد که تصمیم گیرنده نیست و بیچاره‌تر از این حرف‌هاست. آن‌ها باید بدانند این کار باعث منفورشدن بیشتر آن‌ها نزد اندیشه‌های آزادی‌خواهان جهان و به ویژه مسلمانان جهان می‌شود و باعث رسوایی آن‌هاست. امیدواریم سازمان همکاری‌های اسلامی و دولت‌های اسلامی برخورد پشیمان کننده و غیرتمندانه‌ای از مجاری قانونی و حقوق بین‌الملل نسبت به این رفتار زشت انجام دهند البته ما می‌دانیم وعده خداوند متعال حق است. این رفتار‌ها نه تنها به قرآن آسیب نمی‌زند. این کار‌ها از ترس این است که نور قرآن در حال جهان‌گیر شدن است و این را خوب می‌دانند، این رفتار‌ها از سر استیصال است. قرآن کریم تحت حفظ الهی است. نور قرآن جهان را در خواهد نوردید و همه عالم را روشنایی خواهد داد. خاک پاشیدن به چهره خورشید فقط باعث ملامت و خواری آن‌ها خواهد شد.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان