آمریکا یک تیم مذاکره کننده با ایران تشکیل می دهد | اسپادانا خبر
 
 
پنجشنبه، 10 خرداد 1403 - 19:31

آمریکا یک تیم مذاکره کننده با ایران تشکیل می دهد

شماره: 12622
Aa Aa

گفته می شود دولت جدید آمریکا در تلاش است تا هنگام تدوین سیاست خود در قبال ایران از استناد به تفکر گروهی یک تیم واحد خودداری کند.

یک رسانه آمریکایی فاش کرد؛
آمریکا یک تیم مذاکره کننده با ایران تشکیل می دهد

یک رسانه آمریکایی از درخواست وزیر خارجه این کشور از نماینده ویژه دولت در امور ایران برای تشکیل یک تیم مذاکره کننده از کارشناسان و دیپلمات های دارای دیدگاه های متفاوت خبر داده است.

به گزارش اسپادانا خبر، پایگاه خبری «آکسیوس» آمریکا از برخی منابع آگاه نقل کرده که «آنتونی بلینکن»، وزیر امور خارجه این کشور از «رابرت مالی»، نماینده ویژه آمریکا در امور ایران درخواست کرده یک تیم مذاکره کننده از کارشناسان و دیپلمات های مختلف جهت تهیه فهرست گزینه های پیش روی واشنگتن در رابطه با تهران تشکیل دهد. بلینکن از نماینده ویژه دولت این کشور در امور ایران خواسته که تیم مذکور از کارشناسان و دیپلمات های دارای دیدگاه های متفاوت در رابطه با آینده توافق هسته ای تشکیل شود و برخی افراد دارای رویکرد سختگیرانه در قبال تهران را نیز در بر بگیرد.

«ند پرایس»، سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا نیز اعلام کرده که بلینکن یک تیم متخصص متشکل از کارشناسان دارای دیدگاه روشن با دیدگاه های متنوع تشکیل خواهد داد.

 

منبع| شفقنا

برچسب ها: 
نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان