آیت‌الله خامنه‌ای در حد یک انسان عادی نیست | اسپادانا خبر
 
 
جمعه، 7 ارديبهشت 1403 - 8:48

آیت‌الله خامنه‌ای در حد یک انسان عادی نیست

شماره: 12898
Aa Aa

تولیت جمکران به نقل از تهرانی گفته صحبت‌ها و مواضع و کارهای آیت‌الله خامنه‌ای در حد یک انسان عادی نیست و نمی‌تواند بدون تأیید الهی باشد.

رحیمیان به نقل از حاج مرتضی تهرانی عنوان کرد؛
آیت‌الله خامنه‌ای در حد یک انسان عادی نیست

محمدحسن رحیمیان، تولیت مسجد جمکران به نقل از آیت‌الله حاج مرتضی تهرانی گفت:

ده مرجع تقلید یک سوم آنچه را که آیت‌الله خامنه‌ای انجام می‌دهند نمی‌توانند انجام دهند. ایشان ذخیره الهی است برای تاریخ اسلام.

به گزارش اسپادانا خبر، محمدحسن رحیمیان در گفتگو با ماهنامه پاسدار اسلام و به نقل از آیت‌الله حاج مرتضی تهرانی می گوید:

صحبت‌ها و مواضع و کارهای آیت‌الله خامنه‌ای در حد یک انسان عادی نیست و نمی‌تواند بدون تأیید الهی باشد. ده مرجع تقلید، یک سوم آنچه را که ایشان انجام می‌دهند، نمی‌توانند انجام دهند. ایشان ذخیره الهی است برای تاریخ اسلام.

رحیمیان که مدیرمسئول ماهنامه پاسدار اسلام نیز هست ادامه می دهد:

حاج‌آقا مرتضی تهرانی، عارف سالک و از قدیمی‌ترین شاگردان ممتاز و از یاران و دوستان صمیمی حضرت امام بودند. اینجانب هم مدتی افتخار شاگردی ایشان را در نجف اشرف داشتم. سال‌های طولانی تلاش کردم که با ایشان درباره امام گفت‌وگو کنم و خاطرات ویژه ایشان را از حضرت امام، مخصوصاً مقاطعی که با امام زندگی کرده بودند، ثبت کنم اما ایشان به رغم عشقی که به امام و لطفی که به این شاگرد کمینه داشتند بر اساس شیوه ثابت زندگی خود که هرگز اهل مصاحبه و مطرح شدن در رسانه‌ها نبودند درخواست مصرانه حقیر را نمی‌پذیرفتند تا اینکه در شب جمعه ۲۷/۹/۹۴ که در خدمتشان بودم در اثنای صحبت جملات عجیبی را با این مضمون بیان کردند: «صحبت‌ها و مواضع و کارهای آیت‌الله خامنه‌ای در حد یک انسان عادی نیست و نمی‌تواند بدون تأیید الهی باشد. ده مرجع تقلید، یک سوم آنچه را که ایشان انجام می‌دهند، نمی‌توانند انجام دهند. ایشان ذخیره الهی است برای تاریخ اسلام.» اینجانب با سابقه‌ای که از حاج‌آقا مرتضی داشتم با اینکه در مخیله‌ام هم نمی گنجید که جواب مثبت بدهند عرض کردم آیا موافقید تا آنچه را درباره آیت‌الله خامنه‌ای فرمودید، برای عموم هم بیان شود؟ و ایشان بدون تأمل پاسخ مثبت دادند.

 

 

 

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان