ارتش ایران و سپاه پاسداران نیرو‌های مسلح مقاومت هستند | اسپادانا خبر
 
 
جمعه، 10 فروردين 1403 - 16:32

ارتش ایران و سپاه پاسداران نیرو‌های مسلح مقاومت هستند

شماره: 10431
Aa Aa

سید عبدالرحیم موسوی گفته فرمانده ما، ولی فقیه و مجتهد جامع الشرایط و نایب آقا امام زمان (عج) است و آرمان ما فرو کشیدن نظام سلطه است.

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران؛
ارتش ایران و سپاه پاسداران نیرو‌های مسلح مقاومت هستند

سید عبدالرحیم موسوی، فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران با حضور در تیپ ۴۰ متحرک هجومی نیروی زمینی ارتش از بخش‌های مختلف این یگان بازدید کرد و آمادگی رزمی این یکان را مورد ارزیابی قرار داد.

به گزارش اسپادانا خبر، وی گفت:

امروز با همه توطئه‌ها و خباثت‌های دشمنان، ایران اسلامی یکی از امن‌ترین کشور‌های جهان است.

وی افزود: پرچم سه رنگ مقدس جمهوری اسلامی ایران با اقتدار تمام در اهتزار است و دنیا به ایران عزیز و ملت بزرگ ایران به چشم احترام می‌نگرد و این، حاصل تلاش‌ها و اقتدار نیرو‌های مسلح است که ما امروز بخشی از آن را در این قطعه مقدس ایران عزیز شاهد هستیم.

فرمانده کل ارتش گفت: اگرچه ما در ارتقای نقاط قوت و آمادگی رزمی و تعالی معنوی و بصیرتی، رفع نیاز‌های معیشتی و هم‌افزایی پیشرفت‌های بسیار خوب و شایسته‌ای را الحمدلله داشته‌ایم اما باید بدانیم ما بازوان مسلح انقلاب اسلامی هستیم که آرمان فرو کشیدن نظام سلطه را دارد و با تهدید‌های متنوعی روبروست و توان و آمادگی رزمی ما باید با این انقلاب تناسب داشته باشد.

فرمانده کل ارتش افزود: ما ارتش جمهوری اسلامی ایران هستیم. فرمانده ما، ولی فقیه و مجتهد جامع الشرایط و نایب آقا امام زمان (عج) است و بنابر این معنویت و بصیرت در این سازمان باید تا حدی ارتقا یابد که شایسته چنین نظام و فرماندهی باشیم. سوم اینکه ما در حوزه معیشت کار‌های زیادی کرده ایم ولی اولاً تورم سرعت بیشتری دارد ثانیاً ما باید در رفع دغدغه معیشتی به جایی برسیم که درجه‌دار و افسر و کارمند ما بدون نگرانی از معیشت و اداره خانواده خود عازم مأموریت‌های گوناگون شود لذا تا رسیدن به این نقطه تلاش زیادی لازم است. البته فراموش نکنیم دغدغه معیشت با مسابقه مادیات متفاوت است. مسابقه در مادیات هیچ خط پایانی ندارد ولی رفع دغدغه معیشت امکان پذیر است. چهارم اینکه اگر چه الان ارتش و سپاه در بالاترین سطح هماهنگی و همدلی هستند ولی هنوز ظرفیت‌های زیادی وجود دارد که تقویت هم افزایی می‌تواند نتایج معجزه واری در پی داشته باشد. ارتش و سپاه نیرو‌های مسلح مقاومت هستند لذا لازم است ظرفیت‌های ناشناخته بین خود را بیش از پیش بشناسیم و در جهت هم افزایی حرکت کنیم.
 

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان