از هر دانش آموز می توان یک خمینی تولید کرد | اسپادانا خبر
 
 
شنبه، 1 ارديبهشت 1403 - 18:06

از هر دانش آموز می توان یک خمینی تولید کرد

شماره: 12484
Aa Aa

محسن حاجی‌میرزایی، وزیر آموزش و پرورش ایران می گوید از هر دانش آموز می توان یک خمینی تولید کرد و به همین دلیل معلمی شغل انبیا است.

در ویدئو کنفرانس با مدیران مدارس خوزستان؛
از هر دانش آموز می توان یک خمینی تولید کرد

محسن حاجی‌میرزایی، وزیر آموزش و پرورش ایران در نشستی که به صورت ویدئو کنفرانس با مدیران مدارس خوزستان برگزار شد گفت:

از بین مشاغل موجود شاید حقوق و مزایای شغل مدیر مدرسه کمتر باشد اما هیچ کاری به اندازه این کار عمیق، پربار، تاثیرگذار، پایدار و دارای فرصت های بی نظیر برای خلاقیت نیست.   

به گزارش اسپادانا خبر و به نقل از ایسنا، وی عنوان کرد:

از هر دانش آموز می توان یک خمینی تولید کرد و به همین دلیل، معلمی شغل انبیا است.

حاجی میرزایی گفت: مدیران مدارس باید مراقب همه دانش آموزان باشند؛ مدیر توانمند مدیری است که از روحیه، پیشرفت و همه جزئیات همه دانش آموزان آگاهی داشته باشد. نباید مدیری حواسش نباشد و یک دانش آموزان از دستش در برود زیرا وقوع این اتفاق، تبعات زیادی دارد. مدیران باید همه دانش آموزان را تحت پوشش قرار دهند. مهم نیست چه تعداد دانش آموز از طریق شاد یا تلویزیون آموزش می بینند آنچه اهمیت دارد این است که مدیران از آموزش همه دانش آموزان اطمینان داشته باشند و بعد مطمئن شوند که آموزش های ارائه شده با کیفیت هستند. همچنین مدیران باید با معلمان ارتباط عمیق داشته باشند.

حاجی میرزایی گفت: یک مدیر مدرسه و شغل در آموزش و پرورش فرصتی برای رشد و نشان دادن توانایی ها است. ارزش این فرصت از یک دوره دکتری بیشتر است. این دوره نه تنها موجب افت تحصیلی شود بلکه باید موجب شکوفایی شود.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان