استفاده از واکسن داخلی برای مردم ایران دلنشین‌تر است | اسپادانا خبر
 
 
شنبه، 8 ارديبهشت 1403 - 23:52

استفاده از واکسن داخلی برای مردم ایران دلنشین‌تر است

شماره: 13409
Aa Aa

سیدابراهیم رئیسی گفته فساد در حوزه غذا و دارو مصداق بارز جنایت است؛ از سوداگرانی که برای منفعت شخصی با جان مردم بازی می‌کنند نمی‌توان گذشت.

رئیس قوه قضائیه عنوان کرد؛
استفاده از واکسن داخلی برای مردم ایران دلنشین‌تر است

سیدابراهیم رئیسی، رئیس قوه قضائیه در دیدار وزیر بهداشت ایران و دست اندرکاران تولید واکسن کرونا گفت:

فساد در حوزه غذا و دارو مصداق بارز جنایت است و از کسانی که با جان مردم بازی می‌کنند و سوداگرانی که برای منفعت شخصی دست به سودجویی می‌زنند نمی‌توان گذشت.

به گزارش اسپادانا خبر، رئیسی افزود:

کسانی که برای کسب منفعت به مردم رحم نمی‌کنند یک جرم معمولی انجام نمی‌دهند و مرتکب خیانت شده‌اند که نه ما و نه ملت از آنها نمی‌گذریم و خدا هم از آنها نخواهد گذشت.

رئیس قوه قضائیه گفت:

واکسن از هر کجا تهیه و از سوی مجموعه متخصصین وزارت بهداشت تأیید شود، مردم استفاده می‌کنند البته که برای مردم دلنشین‌تر است تا واکسن تولید داخل را استفاده کنند. جمهوری اسلامی ایران با داشتن متخصصان و دانشمندانی که دارد شایسته آن است که نه فقط خود ایران بلکه منطقه و جهان از دستاوردهای ارزشمند آن در حوزه‌های مختلف بهره‌مند شوند.

او گفت:

وقتی نظر صاحب‌نظران این است که الان خطری کشور یا شهر و منطقه‌ای را تهدید می‌کند، حتماً باید به آن توجه شود. نظر متخصصین باید زمینه‌ساز تصمیم‌سازی‌ها و تصمیم‌گیری‌ها در حوزه زندگی اجتماعی باشد و حقیقتاً با بعضی محدودیت‌ها می‌توان از بسیاری خسارت‌های غیرقابل جبرانی که شاهد آن هستیم کم کرد.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان