اسرائیل در حال فروپاشی است | اسپادانا خبر
 
 
پنجشنبه، 13 ارديبهشت 1403 - 6:54

اسرائیل در حال فروپاشی است

شماره: 21991
Aa Aa

تحرکات مثبت منطقه دربرابر اقدامات رژیم صهیونیستی منجر به انزوا و فروپاشی رژیم صهیونیستی خواهد شد و راه حل سیاسی جمهوری اسلامی برگزاری رفراندومی دموکراتیک درمیان همه فلسطینیان است.

حسین امیرعبداللهیان، وزیر خارجه جمهوری اسلامی ایران؛
اسرائیل در حال فروپاشی است

حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در لبنان و پس از بازدید از منطقه مارون الراس اظهار داشت:

 ما امروز در منطقه مرزی مارون الراس هستیم و مجددا با صدای بلند حمایت خود را از مقامت لبنان مقابل رژیم اشغالگر صهیونیستی اعلام می‌کنیم.

به گزارش اسپادانا خبر و به نقل از برنا، وی افزود:

در دیدار با سیدحسن نصرالله تهدیدها و ارزیابی‌های دقیقی از ایشان دریافت کردم. اظهارات ایشان موید این موضوع مهم بود که امروز مقاومت لبنان و فلسطین در قویترین و بهترین وضعیت خود قرار دارد و از طرف دیگر صهیونیست‌ها در بدترین وضعیت قرار داشته و با بحران‌های چند لایه سیاسی، اجتماعی و امنیت مواجه هستند. جمهوری اسلامی ایران همواره دوست روزهای سخت لبنان بوده است و با قدرت و قوت دوست روزهای سخت و آسایش لبنان خواهیم ماند.

امیرعبداللهیان گفت:

مقاومت لبنان اثبات کرد صهیونیست‌ها فقط زبان قدرت را می‌فهمند و مقاومت مهمترین گزینه ای است که امنیت، آسایش و حفظ تمامیت ارزی را برای لبنان به ارمغان آورده است. کشورهای منطقه آینده بسیار روشنی دارند و بی تردید تحرکات مثبت منطقه دربرابر اقدامات رژیم صهیونیستی منجر به انزوا و فروپاشی رژیم صهیونیستی خواهد شد و راه حل سیاسی جمهوری اسلامی ایران برگزاری رفراندومی دموکراتیک درمیان همه فلسطینیان است.رفراندم بین ساکنان اصلی فلسطین اهم از یهودی، مسیحی و مسلمان.

١٣ ماه پیش در خصوص زندانیان با آمریکا توافق کردیم

وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در نشست خبری در بيروت گفت:

ما در خصوص تبادل زندانی با طرف ‌آمريكايی حدود ۱۳ ماه پیش توافق کردیم. آنها یک خانم دیپلمات انگلیسی را به عنوان نماینده معرفی کردند. در خصوص چگونگی تبادل زندانیان به عنوان یک موضوع کاملا انسانی یک صورت جلسه بین آن نماینده و طرف ایرانی امضا شد. ما هیچ محدودیت زمانی برای تبادل نداشتیم اما به دلیل برخی ملاحظات طرف آمریکایی ماه‌ها اجرای این صورت جلسه به تعویق افتاد تا اینکه در هفته های گذشته قرار شد ان صورت جلسه بروز رسانی شود. بروز رسانی این سند در دستور کار ما است ولی ما موضوع زندانیان را یک مسئله انسانی میدانیم و به انجام آن بر اساس توافقی که می‌شود تاکید داریم.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان