اسرائیلی‌ها در جنگ زمینی بلعیده می‌شوند | اسپادانا خبر
 
 
شنبه، 8 ارديبهشت 1403 - 12:20

اسرائیلی‌ها در جنگ زمینی بلعیده می‌شوند

شماره: 23809
Aa Aa

غزه عصای موسی است که فرعونیان را خواهد بلعید. به آمریکایی ها میگوییم هرچه زودتر آتش جنایت را متوقف کنید قبل از آنکه دامن خودتان را بگیرد.

حسین سلامی، فرمانده کل سپاه پاسداران؛
اسرائیلی‌ها در جنگ زمینی بلعیده می‌شوند

حسین سلامی، فرمانده کل سپاه پاسداران اظهار داشت:

تمام سرزمین‌های اسلامی قربانگاه سیاست‌های آمریکاست؛ هرچند خورشید آنها رو به غروب است و همه جا شکست می‌خورد آما آسیب هم می‌زنند. قدرتش رو به اضمحلال است و هیچ دستاوردی هم ندارد.

به گزارش اسپادانا خبر، او با بیان این که اگر اسرائیلی‌ها روی زمین جنگ کنند بلعیده می‌شوند گفت:

با عملیات طوفان‌الاقصی همه قدرت‌های استکباری مچاله شدند.

جهان اسلام امروز قدرتمند است

وی گفت:

یتیم‌های زیادی در دنیای اسلام هستند که آمریکا پدران و مادران آنها را کشتند و هر روز بر این آمار اضافه می‌شود اما بدانند اگر ادامه بدهند به آتشی که خود برافروخته‌اند خواهند سوخت. ما به آنها میگوییم هرچه زودتر آتش این جنایت را متوقف کنید قبل از آنکه دامن خودتان را بگیرد. ما راهمان را برای عزت مسلمانان و اسلام ادامه می‌دهیم؛ جهان اسلام امروز قدرتمند است.

آمریکا مداوم منطقه را به آشوب می‌کشد

فرمانده کل سپاه ادامه داد:

در افغانستان ده‌ها سال فقر، جنگ، عقب‌ماندگی،ناامنی و در سوریه یه دهه‌ است سیاست آمریکا و غرب آتش تفرقه‌های خونین را بین مسلمان برافروخته‌اند. تمام سرزمین های اسلامی قربانگاه این موجودیت ستمگر است. آمریکا توانایی این را دارد که شکست بخورد اما ضربه خود را بزند.

غزه عصای موسی است که فرعونیان را خواهد بلعید

او گفت:

شکست در عملیات طوفان الاقصی یکی از خاطره انگیزترین، شگفت‌انگیز ترین و استثنایی‌ترین شکستهایی بود که آمریکا و انگلیس و اسراییل با هم مچاله شدند. سرزمین غزه مشابه عصای موسی است که بر فرعونیان و سحر آنها غلبه خواهد کرد و آنها را خواهد بلعید.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان