اغتشاشات در سراسر ایران کنترل شد | اسپادانا خبر
 
 
شنبه، 1 ارديبهشت 1403 - 15:30

اغتشاشات در سراسر ایران کنترل شد

شماره: 19858
Aa Aa

از بازترین کشورها هستیم که اگر کسی مطلب، نقد و حرفی داشته باشد می‌تواند آن را مطرح کند| خواب های پریشان دشمنان هیچگاه تعبیر نخواهد شد.

بخش عمده‌ای از افراد دستگیر شده اظهار پشیمانی کرده‌اند؛
اغتشاشات در سراسر ایران کنترل شد

احمد وحیدی، وزیر کشور جمهوری اسلامی ایران ظهر امروز در بوشهر و در جمع خبرنگاران اظهار داشت:

اغتشاشات توسط دستگاه‌های اطلاعاتی، امنیتی در سراسر کشور کنترل شده و اغتشاشگران بازداشت شده‌اند و تحویل دستگاه قضایی هستند و به مسائل آنها رسیدگی می‌شود.

به گزارش اسپادانا خبر و به نقل از تسنیم، وی با بیان اینکه دشمنان نظام اسلامی یک خواب‌هایی دیده بودند گفت:

خواب دشمنان خواب‌های پریشانی است که هیچگاه تعبیر نخواهد شد و امنیت کشور در وضعیت مطلوب و خوبی قرار دارد. دشمنان تصور می‌کنند که می‌توانند امنیت کشور را به خطر بیاندازند اما باید بدانند که امنیت خلیج‌فارس تضمین کننده آن جمهوری اسلامی ایران است و اگر فکر می‌کنند می‌توانند امنیت کشور را به خطر بیاندازند مفهوم آن این است که امنیت خلیج‌فارس به خطر افتاده. امنیت خلیج‌فارس وابسته به امنیت جمهوری ایران است.

وحیدی با بیان اینکه امنیت کشور و خلیج‌فارس در وضعیت خوبی قرار دارد گفت:

این برداشت‌های اشتباه دشمنان و دچار خطایی محاسباتی شده‌اند و مرتب یک مسیر را دنبال می‌کنند و سر آنان به سنگ می‌خورد بحمدالله مردم با استوار، وحدت ملی و انسجام در میدان قرار دارند. از بازترین کشورها هستیم که اگر کسی مطلب، نقد و حرفی داشته باشد می‌تواند آن را مطرح کند و همچنان اکنون در سطوح‌ها و روش‌های مختلف مطرح می‌کنند البته دنبال تسهیلات بیشتر در این زمینه هستیم. طبیعتاً هیچکس از اغتشاشگران نمی‌پذیرد که کسب و کار مردم به خطر بیاندازد و مزاحمت برای زندگی مردم ایجاد کند. این قابل قبول نیست. الحمدلله مسئولان کاملاً مسلط هستند و مشکلی وجود ندارد البته دشمن به ویژه کانال‌های خبری در حال تلاش هستند ولی این آب در هاون کوبیدن است. دشمنان باید توجه کنند که نمی‌توانند اهداف را محقق کنند، باید سر عقل بیایند و اطلاعات خودشان باید تصحیح کنند و بحمدالله امنیت ما مردم محور و جامعه محور است خود مردم عزیز کشور امنیت را تامین می‌کنند. در این اغتشاشات اگر گاهی جوانانی احساساتی شده با آن‌ها با رافت اسلامی برخورد می‌شود اما اگر کسانی در اغتشاشات مصرانه بر تخریب و برهم زدن نظم عمومی پافشاری کرده‌اند با آن‌ها برخورد می‌شود.

او با بیان اینکه تعداد زیادی از افراد دستگیر شده اظهار ندامت و پشیمانی کرده‌اند گفت:

بخش عمده‌ای از افراد دستگیر شده آزاد شده‌اند. خیلی از این افراد اظهار پشیمانی کرده‌اند و اظهار می‌کردند که تحت تاثیر فضاسازی‌های دروغین که از کانال‌های تلویزیونی به ویژه کشورهای وابسته به جریانات منطقه از جمله عربستان سعودی و برخی از کشورهای غربی قرار گرفتند. جای تعجب است که در این کانال‌ها مسائل مربوط به اغتشاش و آشوب نه تنها آموزش داده می‌شود بلکه ترویج و رهبری می‌شود و ملت ایران حق دارد در سطح بین‌الملل این حق خود را مطالبه کند و به وقت خودش و در موقعیت مناسب اعتراضات و درخواست‌های محاکمه آنها داشته باشند. اندکی از این افراد که دارای پرونده روشنی در اغتشاشات داشتند در اختیار دستگاه‌ها هستند و کیفرخواست آن‌ها صادر شده و این افراد به دستگاه قضا برای رسیدگی معرفی می‌شوند.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان