افزایش قیمت ارز توطئه است | اسپادانا خبر
 
 
پنجشنبه، 9 فروردين 1403 - 14:16

افزایش قیمت ارز توطئه است

شماره: 21394
Aa Aa

امروزه وجود خارجی اسلام در کره زمین فقط در پرتوی انقلاب اسلامی ایران محقق شده و اگر روزی قرار شد انقلاب برگردد دیگر روی کره زمین خداوند عبادت نخواهد شد زیرا امروزه هیمنه اسلام در عالم به خاطر هیمنه انقلاب است.

سید احمد علم‌الهدی، نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی؛
افزایش قیمت ارز توطئه است

سید احمد علم‌الهدی، نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی در خطبه‌های نماز جمعه مشهد اظهار کرد:

پاسداران مکلف هستند که در عرصه پاسداری از انقلاب به همان حدی تکلیف‎‌مدارانه عمل کنند که حضرت سیدالشهدا(ع) در راه پاسداری از دین خدا انجام داد.

به گزارش اسپادانا خبر، او گفت:

امروزه وجود خارجی اسلام در کره زمین فقط در پرتوی انقلاب اسلامی ایران محقق شده و اگر روزی قرار شد انقلاب برگردد دیگر روی کره زمین خداوند عبادت نخواهد شد زیرا امروزه هیمنه اسلام در عالم به خاطر هیمنه انقلاب است.

وی گفت:

نظام سلطه با اسلام دشمن است زیرا نیت اصلی آن‌ها، تسلط بر سرنوشت کره زمین است اما اسلام، انسان‌ها را از قیود نفسانی رهایی می‌دهد و آن‌ها را ظلم‌ستیز سلطه‎‌ناپذیر می‌کند. عقل حکم می‌کند که افراد یا باید معتقد به جمهوری لیبرال باشند و یا جمهوری اسلامی. در اولی اگرچه دموکراسی در حد ادعا وجود دارد اما این دموکراسی آمیخته با لاابالی‌گری و فساد است اما در جمهوری اسلامی این‌طور نیست و دموکراسی اسلامی حاکم است. حقیقت این است که اگر دغدغه انسان محدود به نیازها و لذایذ دنیا شود سلطه‌پذیر می‌شود. اگر مردم بنده خدا باشند سلطه‌گران دیگر نمی‌توانند بر ملت‌ها مسلط شوند؛ در همین شرایط، دشمنی سلطه‌گران با اسلام به یک دشمنی ریشه‌دار و ذاتی تبدیل می‌شود زیرا این اندیشه سیاسی و دموکراسی اسلامی همان مکتبی است که می‌تواند غرب مستکبر را براندازی کند و در مقابل هم غرب هر روز با یک توطئه و نقشه در تلاش است تا اندیشه اسلامی را براندازی کند.

علم‌الهدی با بیان اینکه اینجا جنگ برقرار است گفت:

این جنگ محدود به هیچ اسلحه و شگرد خاصی هم نیست و غرب به سرپرستی آمریکا هر روز می‌تازد و با هر حیله‌گری از هر برنامه و نقشه‌ای برای ضربه به این تشکیلات استفاده می‌کند. با این حال، دشمن ما امروز چاره‌ای جز جنگ نرم ندارد و راه برای تجاوز نظامی او به‌ طور کامل بسته است.

وی با بیان اینکه هجمه فرهنگی و توطئه اقتصادی دو راهبرد دشمن است عنوان کرد:

مردم ما همان ملتی هستند که در دفاع مقدس در برابر بمباران و جنایت‌های متجاوز بعثی ایستادگی می‌کردند. برادران و خواهران، مسئله ارز و افت ارزش پول ملی که به‌عنوان یک بلا دامنگیر معیشت مردم شده است، در امتداد همان موشک‌ها و بمباران‌هایی است که امروزه در قامت توطئه اقتصادی درآمده است. ترویج بدحجابی و بی‌بندوباری نیز به همین مصداق است، اگر مردم امروز درک کنند این تکلیف بر عهده آنان خواهد بود که به میدان بیایند همان‌طور که در دفاع مقدس به میدان آمدند. جمهوری اسلامی امروزه قوی‌ترین نظام مردمی در عالم است و کمک‌های مؤمنانه در دوران کرونا، همدلی در بلایای طبیعی و حماسه ۲۲ بهمن، همه از مظاهر این پشتوانه مردمی است.

وی اظهار کرد:

در ۸ سال دفاع مقدس، محاسبه دشمن و همه دنیا این بود که با وجود تحریم‌های سنگین و همه‌جانبه، ملت ایران سرنوشتی جز شکست نخواهند داشت اما بسیج مردمی که به میدان آمد و حمایت‌های مردمی به جبهه‌ها رسید، ایران اسلامی پیروز و دشمن ذلیل شد. امروز روزی است که دشمن با دو اسلحه وارد میدان شده تا نظام و انقلاب را به سقوط بکشاند؛ یکی با ترویج بی‌حجابی، بی‌بندوباری و لاابالی‌گری و دیگری با پایین آوردن ارزش پول ملی تا از طریق توطئه‌های ریز و درشت در کشورهای همسایه در مسیری که بانک مرکزی در پیش گرفته مانع ایجاد کند. اکنون که دولت برای تجارت یا سفر خارجی، به هر اندازه که مردم بخواهند ارز نیمایی در اختیارشان قرار می‌دهد، هرکس فراتر از نیاز برای سفر خارجی یا تجارت، تلاش کند که از طریق خرید دلار، مال‌اندوزی کند و به سود برسد، در مسیر کاهش ارزش پول ملی حرکت کرده است. وجدان انقلابی شما گواهی می‌دهد که نباید به قیمت ساقط کردن ارزش پول ملی، افراد ثروت‌اندوزی کنند، اینجا جایی است که باید بایستیم و مقاومت کنیم تا همچون توطئه‌های قبلی دشمن، این توطئه هم نقش بر آب شود.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان