امروز خیال مردم ایران از امنیت کشور آسوده است | اسپادانا خبر
 
 
پنجشنبه، 6 ارديبهشت 1403 - 13:46

امروز خیال مردم ایران از امنیت کشور آسوده است

شماره: 16379
Aa Aa

او با بیان این که ارتش و سپاه در دل مردم جای دارند گفته تا وقتی روحیه انقلابی و بسیجی باشد دشمن هیچ کاری نمی‌تواند انجام دهد.

سید‌ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور ایران؛
امروز خیال مردم ایران از امنیت کشور آسوده است

سید‌ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور ایران در سفر به استان هرمزگان و در بازدید از نمایشگاه دستاوردها و توانمندی های نیروی دریایی سپاه پاسداران در منطقه یکم دریایی گفت:

این نمایشگاه اثبات کرد که تحریم و تهدید مانع پیشرفت نیست.

به گزارش اسپادانا خبر و به نقل از تسنیم، او افزود:

اقدامات شما به بهترین شکل جلوه «ما می‌توانیم» است. آنچه در این نمایشگاه دیده شد نماد توانایی و اقتدار برای سپاه پاسداران و کشور است. حجم محدودیت و تحریم‌های نظامی و هسته‌ای در هیچ صنعت دیگری وجود ندارد اما علی‌رغم این تحریم‌ها بیشترین پیشرفت را در این حوزه داشته‌ایم.

وی با اشاره به اراده قوی و توانمندی در نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار داشت:

تا وقتی این روحیه انقلابی و بسیجی باشد، دشمن هیچ کاری نمی‌تواند انجام دهد. آنچه امروز به کشور قدرت داده اراده پولادین است. امروز مردم خیالشان از امنیت کشور در بخش های مختلف آسوده است زیرا هیچ حرکتی از چشم دلاوران نیروهای مسلح پوشیده نیست. این احساس امنیت به دلیل اقتدار سپاه، ارتش و بسیج است. ارتش و سپاه در دل مردم جای دارند و ارتباط مردم با نیروهای مسلح بسیار نزدیک است.

  •  

سید ابراهیم رئیسی پس از افتتاح فاز اول پروژه پالایشگاه نفت فوق سنگین قشم نیز در گفت‌وگو با خبرنگاران و در پاسخ به این سؤال که افتتاح این طرح چه تأثیری در جلوگیری از خام‌فروشی دارد؟ گفت:

هدف احداث این پالایشگاه جلوگیری از خام‌فروشی و ایجاد ارزش افزوده است.

 

12
او رویکرد دولت سیزدهم را جلوگیری از خام فروشی منابع و مواد معدنی کشور توصیف کرد و گفت:

این رویکرد در حوزه نفت نیز به صورت جدی از سوی وزارت نفت دنبال می‌شود و ساخت پالایشگاه نفت فوق سنگین قشم جلوه‌ای از تلاش برای جلوگیری از خام‌فروشی و ایجاد ارزش افزوده است که منافع آن نصیب ملت ایران می‌شود.

  •  

سید‌ابراهیم رئیسی در نشست خبری پایانی چهاردهمین سفر استانی به هرمزگان نیز گفت:

صید ترال باید ممنوع شود و مواردی که نیاز به مجوز دارد باید توسط شیلات مشخص شود.

 

31

رئیسی وضعیت فقر در هرمزگان را قابل قبول ندانست و فعال شدن اقتصاد گردشگری در هرمزگان را یکی از راه‌های کاهش فقر در این استان عنوان کرد.

وی در خصوص جزیره هرمز هم گفت:

وضعیت جزیره هرمز تاسف برانگیز است و از ظرفیت بزرگ این جزیره در حوزه گردشگری برای رفع بیکاری باید استفاده کرد. وضعیت و ظاهر جزیره قشم نیز بسیار متفاوت از زمان قبل از انقلاب شده است ولی هنوز کافی نیست و باید در این جزیره توسعه جدی در حوزه گردشگری ایجاد شود. قشم باید به مرکز تولید و صادرات تبدیل شود و نباید محلی برای توزیع کالا باشد.

سید ابراهیم رییسی افزود:

بعضی رسانه‌ها درمورد ساخت ۴ میلیون مسکن می‌گویند مگر می‌شود؟ بله ما می‌گوییم حتما این کار انجام می‌شود.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان