انقلاب اسلامی الگوی ناب اداره جوامع بشری است | اسپادانا خبر
 
 
شنبه، 1 ارديبهشت 1403 - 6:12

انقلاب اسلامی الگوی ناب اداره جوامع بشری است

شماره: 15045
Aa Aa

بسیج باید شاخصه‌های مردم‌سالاری را برای مردم تفهیم کند| تربیت هشت میلیون جوان بسیجی و تشکیل حکومت اسلامی از اهداف بسیج است.

سلیمانی، رییس سازمان بسیج مستضعفین ایران؛
انقلاب اسلامی الگوی ناب اداره جوامع بشری است

غلامرضا سلیمانی، رییس سازمان بسیج مستضعفین ایران در نشست با فرماندهان بسیجی خراسان شمالی اظهار داشت:

انقلاب اسلامی الگوی ناب برای اداره جوامع بشری است و مردم ایران این نظام را با ایثار، پایداری و جانفشانی حفظ کردند و اکنون نیز تلاش می شود تا این نظام پایدار بماند.

به گزارش اسپادانا خبر و به نقل از ایرنا، وی با بیان اینکه دولت اسلامی بر اساس بیانیه گام دوم رهبری بعد از ۱۰ سال باید محقق شود تصریح کرد:

تاریخ انقلاب به خوبی نشان می دهد که در گام اول انقلاب با رهبری امام خمینی(ره) توانستیم به مردم‌سالاری دینی به خوبی عمل کنیم. استقرار دولت اسلامی، اجرای تمدن نوین اسلامی و جامعه پردازی از مراحل تکامل انقلاب در بیانیه گام دوم رهبری محسوب می شود و بایستی به سمت این شاخصه ها حرکت کنیم تا دولت اسلامی مستقر شود.

وی با بیان اینکه بسیج شاکله و پیشقراول حرکت به سمت دولت اسلامی است افزود:

همانطور که امام مسلمین بسیج را لوکوموتیو و پیش‌برنده ملت دانستند اینجاست که بسیج باید وارد کار شود و شاخصه‌های مردم‌سالاری را برای مردم تفهیم کند تا از این طریق بتوان بر ریل انقلاب حرکت کرد. تربیت هشت میلیون جوان بسیجی با همراهی حلقه های میانی و سازمان های مردم نهاد و تشکیل حکومت اسلامی در جهت تحقق همه جنبه های مردم‌سالاری دینی از اهداف بسیج است و همه پایگاه ها باید به این موضوع مهم هم توجه کنند.۷۰ هزار مسجد به همراه یک هزار و ۵۴ پایگاه بسیجی در کشور محور تشکیل حکومت اسلامی را تشکیل می دهند و لازمه آن هم فعالیت تمامی کارکردهای بسیج محلات در مساجد است.

وی گفت: بسیج تشکیلات انقلاب اسلامی است و هر جا که بسیج با محوریت فعالیت های مردمی همراه بوده به موفقیت های خوبی دست یافته است.

او با بیان اینکه بسیج نباید با سلیقه افراد تعریف شود افزود:

نظام امت و امام در مکتب بسیج به خوبی نمود داشته و بسیج در این نظام ارتباط مستقیمی با مردم دارد.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان