اگر با کشف حجاب مقابله نکنیم دین ما بر باد می رود | اسپادانا خبر
 
 
چهارشنبه، 12 ارديبهشت 1403 - 18:37

اگر با کشف حجاب مقابله نکنیم دین ما بر باد می رود

شماره: 22992
Aa Aa

برخی با کمال وقاحت کشف حجاب می‌کنند. بی‌حجابی، پرده‌دری است و نباید ساکت بنشینیم؛ مقابله با این حرمت‌شکنان باید خواسته مردم باشد.

علم‌الهدی، نماینده ولی‌فقیه در خراسان رضوی؛
اگر با کشف حجاب مقابله نکنیم دین ما بر باد می رود

سید احمد علم‌الهدی، نماینده ولی‌فقیه در خراسان رضوی در خطبه های نماز جمعه مشهد اظهار کرد:

می‌توان انقلاب مقدس اسلامی را نشانه بارز آمیزش شور حسینی با شعور حسینی دانست.

به گزارش اسپادانا خبر، وی گفت:

نباید این‌طور باشد که امروز دولت‌های اروپایی قرآن کریم را به آتش بکشند و ما ملت مسلمان بنشینیم و نظاره کنیم. آیا ما ملت حسینی هستیم اگر ببینیم این جسارت‌ها به ساحت دین خدا صورت می‌گیرد و ما هیچ کاری نمی‌کنیم؟

علم‌الهدی ادامه داد:

ما منکر این نیستیم که حجاب یک جریان فرهنگی است و باید در این مسئله، درک، علم و آگاهی ایجاد شود اما در هر فرهنگ‌سازی همچنین به یک پدافند فرهنگی نیاز داریم تا این فرهنگ‌سازی به هدف خود دست پیدا کند. نمی شود دخترخانمی ناهنجاری کند و دستور صریح قرآن کریم و دین خدا را نادیده بگیرد یا جریانی‌هایی سدشکنی کنند، حرمت زن را زیر پا بگذارند و در بلاد اسلامی در برابر چشم خانواده‌های عزیز ازدست‌داده در راه اسلام کشف حجاب را صورت بدهند. نمی‌شود بگوییم ما باید فقط برویم برای افراد حرف بزنیم، کار فرهنگی کنیم و دلیل بیاوریم تا جذب کنیم زیرا هر فرهنگ‌سازی نیازمند پدافند فرهنگی است. اینکه ما از تابلوهای کربلا رنگ به خود نگیریم و در برابر جنگی که با ارزش‌های ما در جریان است، فقط تماشاچی باشیم. مقابله با بی‌حجابی، مقابله با ناهنجاری و صف‌شکنی است. نباید در برابر این جریان ساکت نشست درحالی که ادعای عاشورایی بودن و حسینی بودن داریم. در هر عرصه از این انقلاب که مردم به میدان آمدند، کار درست شد. در جریان حجاب هم وضع به همین ترتیب است و مقابله با این حرمت‌شکنان باید خواسته مردم باشد. این همان پدافند فرهنگی است که به‌موازات کار آموزشگاه‌ها، مؤسسات و سازمان‌های فرهنگی در مسیر فرهنگ‌سازی باید جریان داشته باشد تا همراه با این پدافند مؤثر، تبلیغ و فرهنگ‌سازی مؤثری هم صورت بگیرد.

علم الهدی گفت:

«در این مملکت برخی با یک اصل مسلم قرآنی مبارزه و با کمال وقاحت کشف حجاب می‌کنند. اگر ما در برابر این عمل هنجارشکنانه فقط نظاره‌گر باشیم ارزش‌های دینی بر باد می‌رود. بی‌حجابی، پرده‌دری است و در مقابل پرده‌دری دینی که نباید ساکت بنشینیم.»

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان