اگر برنده انتخابات بودم طی یک هفته با ایران به توافق می رسیدم | اسپادانا خبر
 
 
سه شنبه، 25 ارديبهشت 1403 - 5:29

اگر برنده انتخابات بودم طی یک هفته با ایران به توافق می رسیدم

شماره: 12801
Aa Aa

او گفته می دانستیم که دولت بایدن بد خواهد بود ولی نمی دانستیم که این قدر افراطی خواهد بود. او بدترین رئیس جمهوری آمریکا تا به امروز است.

دونالد ترامپ در نشست سی‌پک عنوان کرد؛
اگر برنده انتخابات بودم طی یک هفته با ایران به توافق می رسیدم

دونالد ترامپ، رئیس جمهوری سابق آمریکا در سخنرانی خود در نشست سی‌پک (CPAC) گفت:

جو بایدن در انجام شماری از وظایفش به عنوان مدیر اجرایی که قوانین آمریکا را اعمال می‌کند ناکام مانده است. همین به تنهایی باید دلیل کافی برای دموکرات‌ها باشد تا در انتخابات میان دوره متحمل ضررهای مخرب شوند و چهار سال دیگر هم کاخ سفید را از دست بدهند.

به گزارش اسپادانا خبر، ترامپ گفت:

در واقع همانطور که شما می‌دانید آنها کاخ سفید را از دست دادند. چه کسی می‌داند؟ شاید من حتی تصمیم گرفتم که آنها را برای بار سوم شکست دهم.

دونالد ترامپ در بخشی دیگری از سخنرانی خود در نشست سی‌پک (CPAC) با ادعای تقلب و سوءاستفاده در رای‌گیری پستی خواستار "اصلاحات انتخاباتی" شد و از دیوان عالی آمریکا بابت اینکه "دل و جرات اینکه تصمیم درست اتخاذ کند، ندارد" انتقاد کرد.

ترامپ با بیان اینکه "قرار نیست حزب جدیدی راه‌اندازی کنم" مدعی شد که این ایده "اخبار جعلی" است. 

ترامپ پیش‌بینی کرد که جمهوری‌خواهان متحد شده و قدرتمندتر از همیشه شوند. ترامپ با تاکید دوباره گفت:

ما احزاب جدید راه‌اندازی نمی‌کنیم... ما حزب جمهوری‌خواه را داریم. ایده تشکیل یک حزب جدید "آرای ما را چند دسته می‌کند."

ترامپ گفت:

جمهوری‌خواهان باید با لایحه حقوق رای‌دهی جدید که قوانین رای‌گیری را بازنگری می‌کند و ماده‌ای را تدارک می‌بیند که طبق آن کمیسیون‌های مستقل به جای قانونگذاران ایالتی مناطق کنگره را از نو طراحی می‌کنند، مبارزه کنند؛ باید جلوی این هیولا را گرفت.

ترامپ گفت:

جو بایدن فاجعه‌بارترین ماه اول هر رئیس جمهوری در تاریخ معاصر را داشته است. می دانستیم که دولت بایدن بد خواهد بود ولی نمی دانستیم که این قدر افراطی خواهد بود. او بدترین رئیس جمهوری آمریکا تا به امروز است. او کشور ما را از «اول آمریکا» به «آخر آمریکا» تبدیل کرده است، دولت کنونی با بازگشایی مرزهای کشور به روی مهاجران به ارزش‌های اساسی ما خیانت می‌کند. بایدن از آموزش به فرزندان مهاجران حمایت می‌کند اما آموزش فرزندان آمریکا را نادیده می‌گیرد.

ترامپ از جمهوری‌خواهان خواست تا علیه بایدن متحد شوند و آینده این حزب را در گرو دفاع از منافع اقتصادی آمریکا و ارزش‌های سنتی توصیف کرد.

او گفت: اگر من برنده انتخابات بودم طی یک هفته با ایران به توافق می رسیدم.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان