اگر قدرت در دستان ولی خدا نباشد چیزی از ایران باقی نخواهد ماند | اسپادانا خبر
 
 
سه شنبه، 4 ارديبهشت 1403 - 19:40

اگر قدرت در دستان ولی خدا نباشد چیزی از ایران باقی نخواهد ماند

شماره: 20589
Aa Aa

نزدیکترین شخص به وجود امام زمان (عج) ولی فقیه است| آمریکا به معنای واقعی کلمه از جمهوری اسلامی ایران می ترسد| باید به داد آموزش و پرورش رسید.

جهان به سرعت در حال نزدیک شدن به ظهور است؛
اگر قدرت در دستان ولی خدا نباشد چیزی از ایران باقی نخواهد ماند

کاظم صدیقی، امام جمعه موقت تهران در آیین استقبال از هفته بصیرت شهرستان ورامین در حوزه علمیه امام صادق (ع) گفت:

امروز آمریکا به معنای واقعی کلمه از جمهوری اسلامی ایران می ترسد و نیروهای جمهوری اسلامی ایران نظیر حزب الله لبنان خواب را از استکبار ربوده اند.

به گزارش اسپادانا خبر و به نقل از ایسنا، او اظهار کرد:

بهترین فردی که نزدیکترین شخص به وجود امام زمان(عج) باشد به عنوان ولی فقیه جامعه نیابت امام عصر(عج) را برای هدایت جامعه بر عهده می گیرد و فردی که نائب امام زمان(عج) می شود مورد عنایت خود حضرت خواهد بود و برای من یقین است این فرد را دشمن نمی تواند بشکند. وجود امام عصر روحانیت را در برابر گرگ های درنده حفظ کرده و حفظ خواهد کرد چرا که روحانیت مرزبان دین و اعتقادات تشیع هستند.

وی افزود:

قبل از انقلاب مراجع تقلید قدرتی نداشته و اجازه نداشتند، جلوی منکرات را بگیرند اما امروز به برکت انقلاب اسلامی روحانیت دارای قدرت و صلابت است. امروز به برکت انقلاب اسلامی و نقش بی بدیل امام راحل و مقام معظم رهبری، ایران اسلامی به عنوان یک حکومت شیعه قدرت اول منطقه است.

وی اضافه کرد:

خطر فتنه ۸۸ کمتر از جنگ هشت ساله نبود. بسیاری از امکانات و شبکه ها در اختیار سران فتنه ۸۸ قرار داشت و اگر ولایت فقیه نبود چیزی از روحانیت و ارزش های دینی نمی ماند. حماسه ۹ دی یک عنایت بزرگ الهی بود و قطعا دست عنایت امام زمان(عج) پشت این حماسه بود و بساط فتنه ۸۸ را جمع کرد. در فتنه ۷۸ بسیاری از متدینین فکر می کردند کار انقلاب اسلامی تمام است اما به برکت ولایت فقیه و نقش بی بدیل مقام معظم رهبری این توطئه و فتنه هم خنثی شد. اگر قدرت در دستان ولی خدا نباشد چیزی از ایران و قدرت ایران باقی نخواهد ماند و ما باید قدر نعمت ولایت را بدانیم.

وی گفت:

باید با شجاعت در برابر فتنه گران ایستاد و ترس و واهمه ای به خود راه نداد. ولایت فقیه استمرار حرکت انبیا و مقدمه سازی ظهور امام عصر(عج) است و جهان به سرعت در حال نزدیک شدن به ظهور است. امروز باید به داد آموزش و پرورش رسید و روحانیت باید در راستای جهاد تبیین در میان دانش آموزان حاضر شوند و به شبهات آنان پاسخ دهند و هرکس کوتاهی کند روز قیامت باید پاسخگو باشد.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان