اگر کسی دولت را تضعیف کند حامی و طرفدار آمریکاست | اسپادانا خبر
 
 
جمعه، 10 فروردين 1403 - 20:11

اگر کسی دولت را تضعیف کند حامی و طرفدار آمریکاست

شماره: 12293
Aa Aa

حسن روحانی گفته ترامپ آدم بی‌آبرویی در تاریخ بود و سه سال جنگ اقتصادی به ما تحمیل کرد. او در هفته‌های آینده از زندگی سرنگون می شود.

رییس جمهور ایران در افتتاح طرح‌های وزارت نیرو؛
اگر کسی دولت را تضعیف کند حامی و طرفدار آمریکاست

حسن روحانی، رییس جمهور ایران در مراسم افتتاح طرح‌های وزارت نیرو اظهار کرد:

ما در میدان جنگ اقتصادی هستیم و اگر کسی دولت را تضعیف کند، چه بخواهد و چه نخواهد حامی و طرفدار آمریکاست. هر کسی دولت را تضعیف کند و بگوید من ضد آمریکا هستم، دروغ شاخدار گفته است.

به گزارش اسپادانا خبر، وی ادامه داد:

هر کسی به بخش خصوصی، واردکنندگان و صادرکنندگان ضربه بزند از آمریکا حمایت کرده است. ما امروز برای توسعه کشور باید به هم کمک کنیم. امروز روز وحدت است و هر کسی وحدت و اتحاد را شکسته و اختلاف افکنی کند از آمریکا طرفداری کرده است.

رییس جمهور با بیان این‌که از سال ۱۳۹۷ جنگ اقتصادی به کشور تحمیل شده است تصریح کرد:

دونالد ترامپ مانند صدام بود. صدام هشت سال جنگ به ما تحمیل کرد و سرنگون شد. دونالد ترامپ سه سال جنگ اقتصادی به ما تحمیل کرد و در هفته‌های آینده سرنگون می‌شود نه فقط از حکومت بلکه از زندگی. او آدم بی‌آبرویی در تاریخ بود که جنایت و ظلم‌های زیادی کرد که یکی از ظلم‌های غیرقابل گذشتش شهادت حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی مهندس بود که هیچ‌گاه از یادمان نخواهد رفت. آنها بدانند این ترور برای همیشه داغی بر سینه ماست که انتقام آن را ملت‌های منطقه و ملت ایران در روزی از آنها می‌گیرد. دشمن از این ترور وحشیانه خود حتما ضرر کرده است. دشمن بداند مردم و جوانان ایران و منطقه مقاومت‌تر و با امید بیشتری در مسیر مقاومت خواهند ایستاد. امروز مردم فهمیده‌اند که آمریکا در این منطقه است منطقه روی خوش نمی‌بیند. ملت‌های منطقه روزی پای متجاوزین را از منطقه قطع می‌کنند. شهید حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی مهندس افراد ارزشمندی برای ما بودند.

روحانی خاطرنشان کرد:

من نمی‌خواهم شهید سلیمانی را با امام علی (ع) مقایسه کنم اما پیامبر (ص) بعد از جنگ خندق به امام علی (ع) گفت با ضربه‌ای که در این جنگ زدی عزت را به همه خانه‌های مسلمانان آوردی. شهید حاج قاسم سلیمانی هم عزت را برای مسلمانان به ارمغان آورد و برای دشمنان ذلت آفرید و کاری کرد که مسلمانان احساس غرور کنند البته احساس غرور فقط مختص جنگ نیست بلکه در زمینه‌ توسعه کشور و توسعه آب و برق و انرژی می‌توانیم کاری کنیم که همه احساس غرور کنند. در مذاکره با دنیا می‌توانیم کاری کنیم که همه احساس غرور کنند. مهم است که کاری کنیم که برای یک ملت و امت غرور آفرین باشد.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان