اگر گفتمان دینی سقوط کند سقوط نظام قطعی است | اسپادانا خبر
 
 
يكشنبه، 9 ارديبهشت 1403 - 15:24

اگر گفتمان دینی سقوط کند سقوط نظام قطعی است

شماره: 23676
Aa Aa

در جامعه‌ای که زنان کشف حجاب کنند یعنی دین بر آن جامعه حاکم نیست‌. دشمن در خط مقدم حملات خود به دین در حال تهاجم به حجاب است.

سید احمد علم الهدی، نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی؛
اگر گفتمان دینی سقوط کند سقوط نظام قطعی است

سید احمد علم الهدی، نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی در خطبه های نماز جمعه مشهد گفت:

دشمن سعی می کند تا با گفتمان انقلابی و دینی مردم ایران مبارزه کند چرا که این گفتمان بود که با رهبری نایب امام زمان (عج) موجب پیروزی انقلاب اسلامی در ایران شد.

به گزارش اسپادانا خبر، وی ادامه داد:

تهاجم دشمن به مسایل دینی و نشانه های گفتمان دینی بر همین اساس است و دستور کار آنان مقابله با دین مردم است.

او با اشاره به هفته نیروی انتظامی اظهار کرد:

شهامت و قدرت نیروی انتظامی در بسیاری از موارد به خوبی نشان دهنده حضور کامل آنان در دفاع از ارزشها، مقدسات و امنیت کشور است و تقدیم بیش از ۵۰ شهید در طول سال گذشته از حضور این نیرو در میان جامعه برای برقراری نظم و امنیت نشان دارد. نیروی انتظامی از میان مردم برخاسته است و به عبارتی نشان دهنده صلابت و غیرت دینی مردم به شمار می‌رود و مردم حامی این نیرو هستند.

او اضافه کرد:

کشور ما اکنون به جایی رسیده است که بر اساس گفته فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شناورهای متخاصم در فاصله چند هزار مایلی ما هم از پاسخ دفاعی ما در امان نخواهند بود و بر اساس همین رویکرد است که دشمن چند سالی است که از گزینه نظامی خود بر روی میز  سخن نمی‌گوید از سوی دیگر تحریم های نفتی هم دیگر نتیجه ای ندارد و ما در حال فروش نفت خود هستیم و بر همین اساس دشمن در حال در افتادن با دین مردم برای ضربه زدن به این نظام است. دشمنان با امید به فراخوان برای احیای آشوب‌های سال گذشته نقشه کشیده بودند ولی عدم همکاری مردم و جوانان با نقشه معاندان و دشمنان در سالگرد اغتشاشات سال گذشته این نقشه آنان را با شکست رو به رو کرد.

وی با بیان این که اگر گفتمان دینی در جامعه ما سقوط کند سقوط نظام قطعی است گفت:

در جامعه‌ای که زنان کشف حجاب کنند یعنی دین بر آن جامعه حاکم نیست‌. دشمن در خط مقدم حملات خود به دین در حال تهاجم به حجاب است.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان