ایجاد شک و شبهه در مورد حقوق زنان یک فتنه جهانی است | اسپادانا خبر
 
 
جمعه، 31 فروردين 1403 - 4:51

ایجاد شک و شبهه در مورد حقوق زنان یک فتنه جهانی است

شماره: 12771
Aa Aa

عبدالکریم عابدینی گفته جاهلیت مدرن وقتی شهری را بمباران می کند زنان و کودکان بی دفاع را به خاک و خون می کشد؛ این همان جاهلیت زمان پیامبر است.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین؛
ایجاد شک و شبهه در مورد حقوق زنان یک فتنه جهانی است

غبدالکریم عابدینی، نماینده ولی فقیه در استان قزوین و امام جمعه شهر قزوین در مراسم بزرگداشت کنگره استانی لشکر فرشتگان تاریخ‌ساز گفت:

در طول هشت سال دفاع مقدس هر سرباز و سرداری که شهید یا جانباز شد، یک زن، مادر، همسر یا دختر طمع شهادت را چشید.

به گزارش اسپادانا خبر و به نقل از ایرنا، امام جمعه قزوین ادامه داد:

امروز کسانی که زنان را در سوریه، یمن و افغانستان به قتل عام می‌رساندند دم از حقوق زنان می زنند درحالیکه بصیرت دینی به ما می گوید که با نگاه دقیق، این موضوع را بررسی کنید. یکی از فتنه های جهانی برای کشورها به ویژه ایران به عنوان ام القرای جهان اسلام، ایجاد شک و شبهه در مورد حقوق زنان در جامعه است. جاهلیت مدرن وقتی شهری را بمباران می کند زنان و کودکان بی دفاع را به خاک و خون می کشد و این همان جاهلیت زمان پیامبر است که دختران را زنده به گور می کردند. همه امامان ما حضرت فاطمه زهرا (س) را معلم خود می دانند و حضرت زهرا یک ولی بوده و ولایت سند امامت است.

وی تاکید کرد:

موفقیت فرهنگی کربلا پس از عاشورا به دلیل وجود مبارک حضرت زینب(س)  بود و سرنوشت جهان در کربلا رقم خورد و این موفقیت کربلا را امام سجاد با همراهی حضرت زینب رقم زدند. وقتی حضرت زینب(س)  با اقتدار در مجلس یزید سخن راند، به خوبی می توان قدرت یک زن را دید. هر کجا که یک سردار سلیمانی داریم می بینیم یک زن در نقش مادر، یک زن در نقش یک همسر، یک خواهر و یک دختر وی را همراهی کرده و موفقیت شهدا نتیجه پرورش یافتن در دامن یک زن صالحه بوده است.

امام جمعه قزوین افزود: 

ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه اسلامی ایران عاملی برای پایداری بیشتر مردم در برابر دشمن است و همه باید به این نکته توجه کنیم.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان