ایران آغازگر تجاوز در منطقه نخواهد بود | اسپادانا خبر
 
 
جمعه، 7 ارديبهشت 1403 - 1:02

ایران آغازگر تجاوز در منطقه نخواهد بود

شماره: 6787
Aa Aa

حسن روحانی می گوید: امنیت منطقه در دست ما مسلمانان است؛ باید امنیت کل منطقه را حفظ و روابط دوستانه با یکدیگر داشته باشیم.

کمک گرفتن از رژیم صهیونیستی و آمریکا خطاست؛
ایران آغازگر تجاوز در منطقه نخواهد بود

رییس جمهور ایران با اعلام اینکه آنها که می خواهند با کمک رژیم صهیونیستی و آمریکا درمنطقه امنیت برقرار کنند خطا می‌کنند تصریح کرد: امنیت منطقه در دست ما مسلمانان است؛ باید امنیت کل منطقه را حفظ و روابط دوستانه با یکدیگر داشته باشیم.

به گزارش اسپادانا خبر و به نقل از ایسنا، سخنرانی حسن روحانی در اجتماع مردم استان هرمزگان در ورزشگاه تختی بندرلنگه با اشاره به حادثه تروریستی سیستان و بلوچستان و شهادت جمعه از مرزبانان کشور و نقش برخی کشورهای منطقه در حمایت از عوامل این حادثه تروریستی اعلام کرد: ما روابط برادرانه و صمیمی با همه منطقه می‌خواهیم و هیچگاه آغازگر تجاوزی در منطقه نخواهیم بود.

وی با اشاره به جنگ ایران و عراق که در جریان آن برخی کشورهای منطقه از صدام حسین حمایت می‌کردند عنوان کرد: متأسفانه امروز نیز برخی کشورهای منطقه به دست آمریکا و صهیونیست‌ها در بحث امنیت چشم دوخته‌اند و فکر می‌کنند ایران مقتدر در منطقه چشم طمعی به آنها دارد در حالیکه این‌طور نیست و ایران فقط روابط دوستانه و صمیمی با آنها را می‌خواهد.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان