ایران با خشونت اعتراضات مسالمت آمیز را سرکوب می‌کند | اسپادانا خبر
 
 
پنجشنبه، 30 فروردين 1403 - 11:59

ایران با خشونت اعتراضات مسالمت آمیز را سرکوب می‌کند

شماره: 20379
Aa Aa

ایالات متحده متعهد به ایستادن در کنار مردم ایران به ویژه زنان است| ایران به طور قابل توجهی اقدامات بی ثبات کننده خود در منطقه را افزایش داده است.

آنتونی بلینکن، وزیر امورخارجه آمریکا ادعا کرد؛
ایران با خشونت اعتراضات مسالمت آمیز را سرکوب می‌کند

آنتونی بلینکن، وزیر امورخارجه آمریکا در نشست جی استریت گفت:

کمک‌های امنیتی ما به اسرائیل مقدس است.

به گزارش اسپادانا خبر و به نقل از ایرنا، بلینکن افزود:

این همکاری به ما امکان می‌دهد در مقابله با طیفی از تهدیدات منطقه‌ای که هیچ کدام جدی‌تر از تهدیدات ایران نیست همکاری کنیم. ایران اعلام کرده قصد دارد اسرائیل را از روی نقشه محو ‌کند و هدف خود را بر مبنای رد حق موجودیت اسرائیل پایه‌گذاری کرده است.

بلینکن مدعی شد:

ایران بار دیگر با خشونت اعتراضات مسالمت آمیز را سرکوب می‌کند و ایالات متحده متعهد به ایستادن در کنار مردم ایران به ویژه زنان است.

وی گفت که اقدامات ایران فقط این اعتقاد را عمیق‌تر کرده است که این کشور هرگز نباید اجازه دستیابی به سلاح هسته‌ای را داشته باشد. ما همچنان معتقدیم که بهترین راه برای اطمینان از این امر از رهگذر دیپلماسی است. مزایای این رویکرد توسط حقایق تایید می‌شود.

وزیر امورخارجه آمریکا گفت:

ایران به طور قابل توجهی اقدامات بی ثبات کننده خود را در منطقه افزایش داده و شرکای ما را در معرض خطر بیشتری قرار داده است. ما در یک فرایند دیپلماتیک معنادار شرکت کردیم تا ببینیم آیا می‌توانیم برای بازگشت متقابل به برجام به توافق برسیم اما ایران بارها نشان داده است که نمی‌خواهد یا نمی‌تواند به گام‌هایی که باید بردارد متعهد شود.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان