ایران به تعداد ۱۲۴ هزار پیغمبر ۱۲۴هزار آمریکایی را هدف قرار می دهد | اسپادانا خبر
 
 
پنجشنبه، 9 فروردين 1403 - 15:16

ایران به تعداد ۱۲۴ هزار پیغمبر ۱۲۴هزار آمریکایی را هدف قرار می دهد

شماره: 8985
Aa Aa

ذوالنور، رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس گفته اگر آنها بخواهند ۵۲ نقطه ایران را بزنند ما به تعداد آیات قرآن مناطق آنها، ناوها و پایگاه‌هایشان را خواهیم زد.

در واکنش به تهدید ترامپ در حمله به ۵۲ نقطه ایران؛
ایران به تعداد ۱۲۴ هزار پیغمبر ۱۲۴هزار آمریکایی را هدف قرار می دهد

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس ایران در واکنش به تهدید رئیس جمهور آمریکا مبنی بر حمله به ۵۲ نقطه ایران گفت: اگر آنها بخواهند ۵۲ نقطه ایران را بزنند ما به تعداد آیات قرآن مناطق آنها را خواهیم زد. اگر آنها مراکز فرهنگی ما را هدف قرار دهند ما نیز ناوها و پایگاه‌هایشان را می‌زنیم.

به گزارش اسپادانا خبر، مجتبی ذوالنور در گفت‌وگو با ایسنا گفته:

خرسی در فلان کوه تخم گذاری کرده گفتند خرس تخم گذار نیست گفتند هر چه از آن دم بریده بگویید بر می‌آید. از قدیم گفته اند با گاو درگیر نشوید چون هیکل و شاخ دارد اما عقل ندارد. بی عقلی و بی شعوری ترامپ ممکن است او را وادار کند دست به هر کاری بزند اما این طور نیست که دست جمهوری اسلامی بسته باشد. مطمئن باشید ما به آنها آسیب زیادی خواهیم زد.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تاکید کرد:

اگر آنها بخواهند ۵۲ نقطه ما را بزنند ما از آنها به تعداد آیات قرآن سیبل داریم و به تعداد ۱۲۴ هزار پیغمبر ، ۱۲۴هزار نفر از آنها را می‌زنیم و هدف قرار می‌دهیم. امروز عمده قوای آنها در منطقه زیر سیبل و آتش ما است. از ۳۶ پایگاهی که آمریکایی ها در منطقه دارند یعنی بحرین به عنوان نزدیک‌ترین پایگاه و جزیره دیه گو گارسیا در اقیانوس هند به عنوان دورترین پایگاه همه در برد موشک‌های ما قرار دارند. آنها نمی‌توانند عمده قوایشان را هم از منطقه خارج کنند.

ذوالنور با اشاره به بیانات رهبری مبنی بر این که زمان بزن در رو تمام شده است، گفت: اگر آنها بزنند ما پاسخ قاطع‌تر و پشیمان‌کننده‌تری خواهیم داد و مقابله می‌کنیم. اگر آنها مراکز فرهنگی ما را بزنند ما پایگاه‌ها و ناوهایشان را می‌زنیم. یقینا آتش خشم فرزندان ملت و پیروان حاج قاسم سلیمانی آتشی خواهد بود که آنها را در پشیمانی‌شان خواهد سوزاند.

وی در تحلیلی از رفتار ترامپ قبل و بعد از شهادت سردار سلیمانی گفت:‌

ترامپ می‌داند چه اقدامی انجام می‌دهد چون او به این کار برای دوری از استیضاح و انتخابات نیاز داشت. او روانشناسی مردم آمریکا را این طور تشخیص داد که اگر اوضاع بحرانی شود و آمریکا در تهدید قرار گیرد ممکن است آنها از برخورد با رئیس جمهورشان پشیمان شوند. لذا برای نجات خودش این کار را کرد اما نمی‌داند که مردم آمریکا قول‌های ترامپ را یادشان نرفته که می‌گفت به جنگ‌های ویرانگر طولانی در منطقه پایان می‌دهد. اگر ترامپ بخواهد وارد جنگ فرسایشی شود از پیش بازنده انتخابات تلقی می‌شود. پس کاملا مسیر را اشتباه گرفته و یقینا پشیمان خواهد شد.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان