ایران تلفن همراه همسر و فرزند بنیامین نتانیاهو را هک کرد | اسپادانا خبر
 
 
جمعه، 10 فروردين 1403 - 2:12

ایران تلفن همراه همسر و فرزند بنیامین نتانیاهو را هک کرد

شماره: 7127
Aa Aa

برخی منابع ایرانی اعلام کرده اند که هک تلفن همراه بنی گنتس سال‌ها پیش اتفاق افتاده و مطرح کردن این مساله در وقت حاضر با اهداف انتخاباتی است.

روزنامه ایندپندنت عربی چاپ لندن ادعا کرد؛
ایران تلفن همراه همسر و فرزند بنیامین نتانیاهو را هک کرد

یک روزنامه عربی در گزارشی مدعی شد که ایران تلفن همراه همسر و فرزند نخست وزیر رژیم صهیونیستی را هک کرده است تا از این طریق به اطلاعاتی از او دست یابد.

به گزارش اسپادانا خبر، روزنامه ایندپندنت عربی چاپ لندن مدعی شد که در پی هک شدن تلفن همراه بنی گنتس، رئیس پیشین ستاد ارتش رژیم صهیونیستی و رقیب انتخاباتی بنیامین نتانیاهو، چند وقت پیش نیز تلفن همراه ساره، همسر نتانیاهو و یائیر، پسر او توسط ایران هک شده است تا از این طریق بتوانند نتانیاهو را از خانه شنود کنند.

برخی منابع اعلام کردند که هک تلفن همراه همسر و فرزند بنیامین نتانیاهو چند ماه پیش اتفاق افتاده است و این مساله امنیت سایبری رژیم صهیونیستی را زیر سوال برده است. تاکنون مشخص نشده است که ایران به چه اطلاعاتی از این طریق دست یافته است.

این روزنامه نوشت که برخی منابع ایرانی اعلام کردند که تلفن همراه بنی گنتس سال‌ها پیش اتفاق افتاده است و مطرح کردن این مساله در وقت حاضر با اهداف انتخاباتی است اما اسرائیلی‌ها سکوت اختیار کردند و اکنون در این رابطه موضعی اتخاذ نکردند.

بر اساس این گزارش، تامیر پاردو رئیس پیشین موساد در این رابطه اعلام کرده است که مسأله افشای هک تلفن بنی گنتس توسط ایران مانند "عملیاتی تخریبی"در زمان انتخابات است و در صورت کشف هک تلفن مقامی عالی‌رتبه، مصالح امنیتی در آن است که این موضوع مخفی بماند زیرا به امنیت اسرائیل ضربه وارد می‌کند.

وی همچنین گفته است که در اینگونه مواقع تشخیص هکرها امر بسیار دشواری است.

 

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان