ایران می گوید در روزهای پایانی تحریم قرار دارد | اسپادانا خبر
 
 
جمعه، 31 فروردين 1403 - 5:21

ایران می گوید در روزهای پایانی تحریم قرار دارد

شماره: 10866
Aa Aa

محمود واعظی، رئیس دفتر رئیس جمهور ایران می گوید زندگی مردم سخت شده اما چیزی متوقف نشده و تحریم‌کنندگان فقط ایجاد مزاحمت کرده اند.

در آئین رسمی توقف ساخت و خروج پراید از خط تولید؛
ایران می گوید در روزهای پایانی تحریم قرار دارد

محمود واعظی، رئیس دفتر رئیس جمهور ایران در حاشیه آئین رسمی توقف ساخت و خروج پراید از خط تولید و رونمایی رسمی از محصول جدید گروه خودرو سازی سایپا و آغاز تولید انبوه دو محصول فیس لیفت ساینا و کوئیک گفت:

امروز کشور با شرایط تحریم بی سابقه‌ای مواجه است و صنعت خودروسازی اولین حوزه‌ای بود که تحریم شد تا از این طریق ارزش افزوده و اشتغال در کشور از بین برود و اگرچه در مقاطعی به مشکل هم برخوردیم اما مدیران و تلاشگران ما توانستند این شرایط را به خوبی اداره کنند و تحریم ها را کم اثر سازند.

به گزارش اسپادانا خبر و به نقل از تسنیم، رئیس دفتر رئیس جمهور تصریح کرد:‌

حفظ جان و سلامتی مردم از هر چیز دیگری با اهمیت تر است وباید خودرویی در اختیار مردم قرار بدهیم که خدایی ناکرده در صورت بروز حادثه کمترین صدمه به سرنشینان وارد شود.

رئیس دفتر رئیس جمهور با بیان اینکه باید به مردم قول بدهیم که با خروج پراید از خط تولید،‌ خودرویی با کیفیت بهتر و ایمنی بیشتر به آنان ارائه کنیم گفت: ایران خودرو و سایپا باید همیشه در محصولات خود یک خودروی مردمی که قیمت آن برای طبقه متوسط به پایین قابل تحمل باشد، داشته باشند.

وی با بیان انکه باید تولید افزایش یابد تا بازار اشباع شود اظهارداشت: الان بیشتر سود به جیب دلالان می‌رود و فشار روی خودروساز و قطعه‌ساز است؛ معتقدیم هم خودرو ساز و قطعه ساز باید سود ببرند و هم مصرف کننده دچار خسارت نشود.

رئیس دفتر رئیس جمهور با بیان اینکه دشمنان در تحریم ملت ایران به هچ یک از اهداف سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و امنیتی خود دست پیدا نکرده اند افزود: امیدواریم در ماه‌های آینده شرایط تحریمی کشور تغییر کند زیرا هدف آن‌هایی که ما را تحریم کردند تسلیم شدن ایران در 3 الی 4 ماه بود اما الان 2.5 سال گذشته است و ما در این مدت علاوه بر اینکه تسلیم نشدیم، اتکایمان به خودمان نیز افزایش یافته است.

واعظی با اشاره به اینکه زندگی مردم سخت شده اما چیزی متوقف نشده است و تحریم‌کنندگان فقط ایجاد مزاحمت کردند تصریح کرد:

شواهد و علائم نشان می دهد در روزهای پایانی تحریم قرار داریم و باید تاکید کنم که ماه‌های آینده وضع به مراتب بهتر می‌شود.

 

برچسب ها: 
نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان