ایران ناوهای آمریکا را ظرف چند ساعت به زیردریایی تبدیل می کند | اسپادانا خبر
 
 
جمعه، 7 ارديبهشت 1403 - 0:38

ایران ناوهای آمریکا را ظرف چند ساعت به زیردریایی تبدیل می کند

شماره: 12314
Aa Aa

سیدیحیی رحیم صفوی اظهار امیدواری کرده تا زمانی که دولت خبیث ترامپ برود اتفاقی نیفتد؛ آمریکایی می دانند نیروهایشان در منطقه بسیار آسیب پذیر هستند.

دستیار عالی رهبری در امور نظامی عنوان کرد؛
ایران ناوهای آمریکا را ظرف چند ساعت به زیردریایی تبدیل می کند

سیدیحیی رحیم صفوی، رئیس پژوهشگاه علوم و معارف دفاع مقدس و مشاور و دستیار عالی رهبر انقلاب در یک برنامه‌ای تلویزیونی گفت:

شهدا زنده هستند و ما آنها را احساس می کنیم.

به گزارش اسپادانا خبر، وی اظهار کرد:

سردار شهید قاسم سلیمانی 22 سال فرمانده نیروی قدس  سپاه بود در این سال ها جبهه مقاومت اسلامی را از لبنان گرفته تا سوریه و افغانستان و یمن گسترش داد و ساختار سازی کرد. از مردم خود منطقه استفاده کرد و نیروهای جبهه مقاومت را تجهیزکرد و روش جنگیدن با نیروهای اشغالگر را به آنها آموزش دارد. گروه حماس و جهاد اسلامی را در فلسطین تقویت کرد. او بیش از 70 هزار نیروی مردمی را در کنار ارتش سرویه راه اندازی و ساماندهی کرد. در عراق بیش از 22 تیپ حشدالشعبی را راه اندازی کرد. این زیرساخت ها هستند و البته در اختیار دولت های منطقه هستند.

او گفت:

مردم مطمئن باشند پس از این شهادت‌ها فرماندهان بزرگی در ایران و در منطقه به خونخواهی این دو بزرگوار قیام خواهند کرد.

دستیار عالی  رهبری در امور نظامی در پاسخ به این پرسش که تحلیل شما از تحرکات اخیر آمریکایی ها در عراق چیست، بیان کرد:

نیروهای نظامی ایران اشراف اطلاعاتی کامل دارند و تمام تحرکات نظامی امریکا را از دریای عمان، اقیانوس هند، دریای عمان، خلیج فارس و حتی پایگاه هایی که در کشورهای همسایه دارند، رصد اطلاعاتی می کنند. نقاط ضعف و اینها را می دهند. نیروهای نظامی ما از اشراف عملیاتی و اشراف اطلاعاتی برخوردار هستند و از آمادگی برخوردار هستند و می دانند رهبر مقتدری داریم که دستور می دهد پایگاه عین الاسد را با موشک بزنیم. هیچ گاه آغازگر جنگ نخواهیم بود اما اگر کسی به ایران حمله کند با اقتدار و آمادگی کامل جواب‌مان به صورت مستحکم داده خواهد شد. آنها نگران این هستند که در سالگرد شهید سلیمانی و ابومهدی و همچنین شهادت محسن فخری زاده ما عملیات هایی را انجام بدهیم. برآورد من این است که اینها در حالت پدافندی هستند و البته نباید دشمن را حقیر بشماریم. نیروهای ما در کمال اقتدار آمادگی کامل از منافعامان را دارند. آمریکایی می دانند نیروهایشان در منطقه بسیار آسیب پذیر هستند. ایران قادر است ناوهای هماپیمابر امریکایی را ظرف چند ساعت تبدیل به زیردریایی کنند. نظامی های امریکایی بیشتر از سیاسیون نقط ضعف خود را می دانند ولی به هر حال امیدواریم تا زمانی که دولت خبیث ترامپ برود، اتفاقی نیفتد. آنطور که مقام معظم رهبری و فرماندهان ما می دانند انتقام حاج قاسم به قوت خودش باقی می ماند.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان