باید بت را شکست | اسپادانا خبر
 
 
شنبه، 8 ارديبهشت 1403 - 15:13

باید بت را شکست

شماره: 22665
Aa Aa

دشمن‌ترین مردم نسبت به مسلمانان، یهود و مشرکان هستند. تصویر یهود در صهیونیسم جهانی تجلی یافته و مشرکین همان‌هایی هستند که می‌خواهند استکبار جهانی باشند| جنگ شناختی وسیعی با محوریت حجاب در جریان است.

احمد علم‌الهدی، نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی؛
باید بت را شکست

سیداحمد علم‌الهدی، نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی در خطبه های نماز جمعه مشهد گفت:

باید بت را شکست؛ در هر معنا و جایگاهی که قرار بگیرد.

انسانی که در صدر اسلام بت را پرستش می‎کرد هم‌تراز با انسانی است که در عصر حاضر طاغوت را همتای پروردگار قرار می دهد. 

عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به آیه 82 سوره مبارکه مائده گفت:

خداوند عالم در قرآن کریم می‌فرماید «لَتَجِدَنَّ أَشَدَّ النَّاسِ عَدَاوَهً لِلَّذِینَ آمَنُوا الْیَهُودَ وَالَّذِینَ أَشْرَکُوا» یعنی دشمن‌ترین مردم نسبت به مسلمانان، یهود و مشرکان هستند. تصویر یهود امروز نیز در صهیونیسم جهانی تجلی یافته و مشرکین همان‌هایی هستند که می‌خواهند استکبار جهانی باشند، در مقام طاغوت دنیا بایستند و در دهکده جهانی حرف اول را بزنند.

علم‌الهدی ابراز کرد:

دشمنان این‌همه در کشور ما جنایت کردند، بازهم دست برنداشتند و در همین تیرماه که هر روز از آن، یادآور یک جنایت است، دوباره در جنایتی دیگر، قرآن را به آتش کشیدند. اینکه با مجوز پلیس سوئد، صفحه قرآن کریم در مقابل مسجد به آتش کشیده شد، این هم یکی از جنایت‌های شدید آمریکایی‌ها و اروپایی هاست. این را بدانید این دشمنی تمام‌نشدنی است و در برابر جنایاتی که دشمن مشرک بر آن‌ها اصرار دارد، مردم به پاخواسته ما 43 سال در برابر چنین دشمنی ایستاده‌اند و مبارزه می‌کنند. این مبارزه باید تشدید و تقویت شود زیرا دشمنی دشمن در حال تشدید و تقویت است. آن‌ها هر جنایتی که ممکن بود در حق مردم ما در تیرماه انجام دادند و اکنون نوبت به خود قرآن رسیده است. باید پایداری خود را در مقام اعتقاد و باور به شعائر دینی تقویت کنیم. این دشمنی بی‌پایان است پس باید مقابله با آن نیز بی‌پایان باشد. 

 علم‌الهدی بیان کرد:

مسئله بدحجابی امری است که اخیراً موردتوجه دشمن قرار گرفته و جنگ شناختی وسیعی با محوریت آن در جریان است، در این شرایط من از همه شما مردم و به‌خصوص شما خواهران مردآفرین دعوت می‌کنم که در اجتماع پرشور 21 تیرماه حضور پیدا کنید و همان‌طور که در اجتماع عید غدیر، عشق خود را به امیرالمؤمنین(ع) نشان می‌دهید، در 21 تیر یک‌بار دیگر به ساحت قدسی صدیقه اطهر(س) نیز عشق و ارادت خود را ابراز کنید زیرا بدون شک همه آن مظلومانی که در مسجد گوهرشاد به شهادت رسیدند، زمانی که هدف مسلسل‌های رضاخانی قرار می‌گرفتند و به خاک و خون می‌تپیدند ندای یا زهرا(س) بر لب داشتند.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان