باید مثل گاندی زندگی کنیم | اسپادانا خبر
 
 
شنبه، 1 ارديبهشت 1403 - 15:15

باید مثل گاندی زندگی کنیم

شماره: 13968
Aa Aa

محمود احمدی‌بیغش با بیان این که مذاکرات وین یک بازی مسخره است گفته آمریکایی‌ها با هر کسی که عنوان ایرانی داشته باشد مخالف هستند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس؛
باید مثل گاندی زندگی کنیم

محمود احمدی‌بیغش، نماینده شازند در مجلس شورای اسلامی درباره تمدید نشدن مهلت آژانس بین‌المللی انرژی اتمی اظهار داشت:

تمدید شدن مهلت آژانس نشان می‌دهد که یک بازی مسخره در پیش است.

به گزارش اسپادانا خبر و به نقل از ایلنا، وی با بیان اینکه این توافق هیچ وقت انجام نمی‌شود تصریح کرد:

ما نه تنها با کشورهای اروپایی که پادو هستند بلکه با آمریکا که در راس مذاکرات قرار دارد مشکل داریم و این چیزی نیست که با آمدن دولت‌ها تغییر کند چه آقای ترامپ و چه آقای بایدن بیاید، آقای روحانی و یا رئیسی، این سیاست‌ها فرقی نمی‌کند. مبنای آنها این است که اصلاً جمهوری اسلامی وجود نداشته باشد چه بسا اینکه اعتقاد دارند ایرانی وجود نداشته باشد و ما را به رسمیت نمی‌شناسند بنابراین نمی‌توانیم کنار هم زندگی کنیم پس رفت و آمد دولت‌ها چیزی را تغییر نمی‌دهد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس درباره اینکه آیا دولت منتخب آقای رئیسی مذاکرات را ادامه می‌دهد یا مجلس به آن اجازه چنین کاری را نمی‌دهد خاطرنشان کرد:‌ 

مجلس به دولت اجازه می‌دهد اما در چارچوبی که تعیین و ترسیم شده است. ما با یک دشمن واقعی طرف هستیم و او ما را تقسیم‌بندی نمی‌کند که با عده‌ای خوب باشد و با عده‌ای بد. اینگونه نیست که اروپایی‌ها و آمریکایی‌ها با بخشی از جامعه مخالف باشند بلکه آمریکایی‌ها با هر کسی که عنوان ایرانی داشته باشد، مخالف هستند و اصلا مهم نیست که دین و مذهب آنها چیست و به همین دلیل آنها هر روز شیوه‌های دشمنی را مدرن‌تر می‌کنند. ما برای این قصه راهی نداریم جز اینکه روی پای خودمان بایستیم. مرحوم گاندی چگونه زندگی کرد؟ ما هم باید همینطور باشیم. 

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان