بخشی از عاملان اجرای ترور فخری زاده شناسایی و دستگیر شده‌اند | اسپادانا خبر
 
 
جمعه، 7 ارديبهشت 1403 - 10:42

بخشی از عاملان اجرای ترور فخری زاده شناسایی و دستگیر شده‌اند

شماره: 12076
Aa Aa

حسین امیرعبداللهیان می گوید روزی که خبر پاسخ کوبنده جمهوری اسلامی منتشر بشود ابعاد این مقابله به مثل و پاسخ پشیمان کننده تشریح خواهد شد.

دستیار ویژه رئیس مجلس شورای اسلامی؛
بخشی از عاملان اجرای ترور فخری زاده شناسایی و دستگیر شده‌اند

عاملان اجرای ترور شهید فخری زاده که بخشی از آنها توسط دستگاه‌های امنیتی ایران شناسایی و حتی دستگیر شده‌اند از عدالت فرار نخواهند کرد وحتما برخورد قوی پشیمان کننده‌ای با آنها خواهد شد.

به گزارش اسپادانا خبر و به نقل از مهر، حسین امیرعبداللهیان، دستیار ویژه رئیس مجلس شورای اسلامی با اعلام این مطلب گفت:

در خصوص طراحان ترور وعاملان ترور شواهد مختلفی وجود دارد که صهیونیست‌ها در این موضوع نقش داشتند اما آیا صهیونیست‌ها به تنهایی و بدون همکاری مثلاً سرویس آمریکا یا سرویس دیگری قادر بودن این کار را انجام بدهند؟ قطعاً قادر به انجام این کار نبودند. جزئیات این برای بخش‌های امنیتی ما مشخص شده اما تا تکمیل این تحقیقات ترجیح این است که ما خیلی جزئیاتی را اعلام نکنیم و منتظر بمانیم که پیگیری‌های امنیتی به نتییجه برسد اما همانگونه که در ترور دانشمندان هسته‌ای ما بعدها روشن شد که صهیونیست‌ها نقش مهمی را داشتند ولی در حوزه اجرا از دیگر عوامل و دیگر امکانات و دیگر سرویس‌ها استفاده کردند برای اینکه بتوانند این نیت خبیث خودشان را پیش ببرند لااقل می‌شود گفت که این شواهد و قرائن همچنان وجود دارد و برای بخش‌های امنیتی ما روشن است و شما در آینده‌ای نه چندان دور شاهد یک اقدام قاطع و یک پاسخ قاطع در حوزه آمران این ترور از سوی جمهوری اسلامی ایران خواهید بود. برای پاسخ گفتن به این جنایت و انتقام که باید گرفته بشود و اقدامی که پشیمان کننده باشد برای آمران این ترور اقدامات چند لایه‌ای مد نظر جمهوری اسلامی ایران هست اما اینکه لایه‌های این اقدامات چگونه هست فکر می‌کنم روزی که خبر در واقع پاسخ کوبنده و قاطع جمهوری اسلامی ایران و پاسخ پشیمان کننده جمهوری اسلامی ایران منتشر بشود ابعاد این مقابله به مثل و پاسخ پشیمان کننده و قاطع تشریح خواهد شد.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان