بزرگترین تحریف ناامید کردن مردم است | اسپادانا خبر
 
 
پنجشنبه، 9 فروردين 1403 - 20:27

بزرگترین تحریف ناامید کردن مردم است

شماره: 10838
Aa Aa

رحمانی فضلی گفته نباید اخباری که موجب انشقاق جامعه می شود پر رنگ شود؛ عملاً با تضعیف نهادها مجموعه نظام زیرسوال می رود.

 وزیر کشور ایران مطرح کرد؛
بزرگترین تحریف ناامید کردن مردم است

رحمانی فضلی، وزیر کشور ایران در جلسه ستاد اطلاع رسانی و تبلیغات اقتصادی با یادآوری اینکه مستقل از رکود جهانی و آثار آن بر ایران، کرونا در داخل کشور تأثیر منفی جدی اقتصادی داشته و موجب تعطیلی بسیاری از فعالیتها و کارها و بروز بیکاری در حوزه های مختلف بوده تصریح کرد:

با این همه  فضای داخلی کشور، خوب مدیریت شده است.

به گزارش اسپادانا خبر و به نقل از ایسنا، وزیر کشور گفت: یکی از آسیب های جدی ما در بحث افکار عمومی همین بحث تحریف است. از یک سو رسانه های بیگانه و معاندین سعی در تحریف و قلب اخبار و واقعیت ها دارند و از سوی دیگر فناوری های جدید و اقبال به این فن آوری ها در غیاب سواد رسانه ای، زمینه موج آفرینی های عمدتاً غیر واقعی را برای شبه رسانه ها فراهم کرده و  در مجموع موجبات تحریف در تصویر سازی ها برای افکار عمومی را فراهم کرده است.

رئیس ستاد اطلاع رسانی و تبلیغات اقتصادی با تاکید بر اینکه بزرگترین تحریف این است که مردم را ناامید کنیم و اعتماد مردم به مسئولان و نظام را کم کنیم گفت: در نتیجه این تحریف، مردم تحت تاثیر شبه رسانه ها و رسانه های بیگانه قرار می گیرند. 
 
رحمانی فضلی تصریح کرد: وقتی در عوض نقد افراد، جایگاه ها و بلکه نهادها و سازمان ها، مورد تخریب قرار می گیرد و زیر سوال می رود عملاً با تضعیف نهادها و سازمان های مختلف، بخشی از نظام و مألاً مجموعه نظام زیرسوال می رود و اعتماد مردم به کل کشور تحت الشعاع قرار می گیرد. بیان مشکلات برای افکار عمومی، هیچ تلازمی با تصویر سازی از دوگانگی، چندگانگی، دعوا و اختلاف ندارد و نباید اخباری که موجب انشقاق جامعه می شود، پر رنگ شود. در مقابل  باید سعی کنیم امید و انگیزه را به جامعه منتقل کنیم.

وی در همین راستا با اشاره به اهمیت نحوه بیان مسائل انتقادی گفت: در این شرایط، انتقادات باید منصفانه و کارشناسانه باشد و همه نیز بتوانند از خود دفاع کنند.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان