بسیاری از اوباش بسیجی شده و جلوی اعتراضات را گرفته اند | اسپادانا خبر
 
 
پنجشنبه، 6 ارديبهشت 1403 - 3:26

بسیاری از اوباش بسیجی شده و جلوی اعتراضات را گرفته اند

شماره: 11429
Aa Aa

علم الهدی گفته یک عده سرمایه دار به این فکر افتاده‌اند که مشهد محل خوبی برای گردشگری ناهنجار است و می خواهند هویت امام رضا (ع) را از این شهر بگیرند.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی مطرح کرد؛
بسیاری از اوباش بسیجی شده و جلوی اعتراضات را گرفته اند

سید احمد علم الهدی، امام جمعه مشهد و نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی در دیدار با جمعی از اعضای فراکسیون محرومیت زدایی مجلس شورای اسلامی در مشهد گفت:

اگر مجلس شورای اسلامی درست عمل کند مردم امید پیدا می کنند و همراه نظام و انقلاب می‌شوند.

به گزارش اسپادانا خبر و به نقل از انتخاب، وی با تاکید بر اهمیت حاشیه شهر مشهد گفت:

طبق دستور رهبر معظم انقلاب ما ستاد ساماندهی فرهنگی حاشیه شهر را راه اندازی کردیم تا مسائل فرهنگی در حاشیه شهر را قوت ببخشیم و در کنار آن مساجد را نیز بهسازی کردیم تا محلی برای آموزش و عبادت باشد. توانسته‌ایم با وجود طلبه‌های جوان و انقلابی مضامین فرهنگی را بین مردم حاشیه شهر ترویج دهیم و دانش‌آموزان، فعالان و بسیجیان را وارد مساجد کنیم که به همین خاطر مشکلات امنیتی حاشیه شهر با جوانان آن منطقه برطرف شد. با کار فرهنگی می‌شود امنیت را برقرار کرد. بسیاری از جوانانی که به خاطر فقر و محرومیت اوباش محله شده بودند با کار فرهنگی درست و آشنا شدن با حضرت امام حسین(ع)، بسیجی محل شدند که جلو بسیاری از اغتشاشات را گرفتند. بعد از انجام کار فرهنگی آستان قدس رضوی هم وارد میدان عمل شد و امکانات حاشیه شهر را تامین کرد.

وی افزود: چیزی که در محرومیت زدایی باید صورت گیرد مبارزه با جریان قدرت و ثروت است. یک عده سرمایه دار به این فکر افتاده‌اند که مشهد محل خوبی برای ایجاد گردشگری ناهنجار است و با این تفکر می خواهند هویت امام رضا (ع) را از این شهر بگیرند در صورتی که مشهد فضای بسیار برای کارآفرینی دارد که می تواند در صنعت کشاورزی بسیار موفق باشد.

علم‌الهدی ادامه داد: برای محرومیت زدایی اول باید با جریان قدرت و ثروت مقابله کنید زیرا این جریان ریشه محرومیت هاست. اگر اشتغال ایجاد کردید محرومیت زدایی به سرعت صورت می‌گیرد.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان