بنرهای محمدرضا شجریان از سطح شهر همدان جمع آوری شد | اسپادانا خبر
 
 
چهارشنبه، 5 ارديبهشت 1403 - 4:57

بنرهای محمدرضا شجریان از سطح شهر همدان جمع آوری شد

شماره: 11529
Aa Aa

شهرداری همدان می گوید مجوز نصب این بیلبوردها را اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان باطل کرده و این ارگان باید پاسخگو باشد.

با دستور اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی؛
بنرهای محمدرضا شجریان از سطح شهر همدان جمع آوری شد

در کمتر از ۴۸ ساعت و حداقل هشت روز قبل از اتمام مجوز اکران بیلبوردها، در شبانگاه روز تعطیل و بدون اجازه شرکت مجری طرح، بنرهای محمدرضا شجریان از روی بیلبوردها به پایین کشیده شد.

به گزارش اسپادانا خبر و به نقل از ایسنا، معاون خدمات شهری شهرداری همدان با بیان اینکه جمع‌آوری بیلبوردهای حاوی تصاویر استاد شجریان از سطح شهر هیچ ارتباطی به شهرداری همدان ندارد گفت:

اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان مجوز این امر را صادر و آن را باطل کرده است.

وحید علی‌ضمیر  گفت:

سازه‌های تبلیغاتی سطح شهر متعلق به شهرداری است اما سالیانه آنها را به مزایده گذاشته و اجاره می‌دهد و کانون‌های تبلیغاتی که دارای مجوز از اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان هستند، آنها را برنده می‌شوند

وی بیان کرد: شهرداری صاحب سازه است و کانون‌های تبلیغات باید درباره محتوای آگهی‌های تبلیغاتی از اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مجوز بگیرند، به عبارت دیگر محتوای تبلیغات هیچ ارتباطی به شهرداری ندارد.

علی‌ضمیر یادآور شد: مجوز نصب بیلبوردهای حاوی تصاویر استاد شجریان را اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان باطل کرده است و ربطی به شهرداری ندارد و این ارگان باید پاسخگو باشد.

به گزارش ایسنا، پس از درگذشت استاد محمدرضا شجریان بیلبوردهای حاوی تصاویر این هنرمند به همت نهادهای مردمی و بخش خصوصی و با مجوز اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان در سطح شهر همدان نصب ش

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان