به برکت انقلاب مردم آزادی دارند | اسپادانا خبر
 
 
پنجشنبه، 6 ارديبهشت 1403 - 4:46

به برکت انقلاب مردم آزادی دارند

شماره: 20525
Aa Aa

مردم به شعار "آز‌ادی و زندگی" دشمنان‌ اعتماد نکردند| زنان نمونه ما آزادگی و زندگی به سبک اسلامی را به دیگران می‌آموزند؛ ما امید و انتظاری از دستان بیگانه نداریم، تو به ما شر مرسان.

اراده ما این است که مقابل دشمن خم به ابرو نیاوریم؛
به برکت انقلاب مردم آزادی دارند

سید‌ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور اسلامی ایران در نهبندان گفت:

مردم به شعار"‌آز‌ادی و زندگی" دشمنان‌ اعتماد نکردند.

به گزارش اسپادانا خبر، او گفت:

آمریکایی‌ها و غربی‌ها در هر کجا حضور پیدا کردند زندگی را از مردم سلب کردند اما رمز اینکه دشمن نمی‌تواند به کشور تعدی کند حضور مردم در عرصه‌های مختلف است. آنچه باعث شده دشمن نتواند توطئه‌هایش را عملیاتی کند حضور، بصیرت و شور و شعور مردم است و ‌مردم ایران به خوبی می‌دانند باید برای حفظ ارزش‌های انقلاب اسلامی ایستادگی کنند.

او با بیان اینکه دشمن در اغتشاشات اخیر محاسبه اشتباه کرد گفت:

دشمن فکر می‌کرد با شعارهای دروغین و شعار آز‌ادی می‌توانند مردم ایران گول بزنند و با اسم بردن از زندگی مردم به آنها اعتماد می‌کنند اما آنها در کجای دنیا به مردم زندگی داده‌اند؟ چه به روز همین افغانستان آورند؟ آمریکایی‌ها و غربی‌ها هر جا حضور پیدا کردند وضعیت آنها را ببینید.

وی با بیان اینکه ‌زنان نمونه ما زنان تحصیلکرده‌ای هستند که با خدمت‌رسانی به روستاها و مناطق محروم، آزادگی و زندگی به سبک اسلامی را به دیگران می‌آموزند ادامه داد: ‌

امروز به برکت انقلاب اسلامی و خون شهدا مردم ایران از آزادی برخوردارند.

رئیسی با بیان اینکه دشمن در هر جا که حضور پیدا کرده ‌وضعیت نا امنی را در آن کشور‌ها رواج داده به طوری که اتفاقات مربوط به دو دهه حضور آمریکایی‌ها در افغانستان و کشتار مردم این کشور گویای نا امنی ایجاد شده در اثر حضور دشمن در منطقه است گفت: گسترش فقر، بیماری و دیگر مشکلات در برخی از کشور‌ها مانند عراق، آفریقا، سوریه و یمن همگی نتیجه‌ی حضور غربی‌ها در این کشور‌هاست. زنان ما زنانی با فهم، متعهد و زمان شناس هستند و احساس مسئولیت می‌کنند. اگرچه مردم ما به خاطر تهدید‌ها و تحریم‌ها و کینه توزی دشمن دچار مشکلاتی هستند اما اراده ما این است که مقابل دشمن خم به ابرو نیاوریم تا دشمن سوء استفاده نکند چراکه مردم دشمن را خوب می‌شناسند. دشمن با شعار‌های توخالی نمی‌تواند جوانان و نوجوانان ما را فریب دهد چرا که مردم و جوانان ما جنس حرف‌های دشمن را می‌شناسند و کشور ما به دست مردان و زنان همین کشور ساخته شده و ما امید و انتظاری از دستان بیگانه نداریم، تو به ما شر مرسان.

او با بیان اینکه دولت از کنار مسائل به راحتی عبور نمی‌کند گفت:

قطار پیشرفت کشور پرشتاب حرکت خواهد کرد و با دست توانای مردم و جوانان برومند کشور و همچنین خدمتگزاری دولت‌مردان هیچگاه از حرکت باز نمی‌ایستد.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان