به دنبال امنیت همه کشورهای جهان اسلام هستیم | اسپادانا خبر
 
 
يكشنبه، 16 ارديبهشت 1403 - 13:15

به دنبال امنیت همه کشورهای جهان اسلام هستیم

شماره: 21845
Aa Aa

اسرائیل زمین‌گیر شده| امروز ضعف ما در اقتصاد و معیشت است| شیعه انگلیسی کسی است که در منطقه زندگی می‌کند اما فرمان را از لندن می‌گیرد.

رییس مجلس شورای اسلامی، سخنران راهپیمایی روز قدس؛
به دنبال امنیت همه کشورهای جهان اسلام هستیم

محمدباقر قالیباف، رییس مجلس شورای اسلامی و سخنران راهپیمایی روز قدس در تهران گفت:

امروز در سرزمین ‌های فلسطین مجاهدین فلسطینی با موشک مقابله می کنند.

به گزارش اسپادانا خبر، قالیباف با بیان اینکه امروز ضعف ما در اقتصاد و معیشت است گفت:

ما مسئولان دست به دست هم دهیم و مشکلات را حل کنیم.  امروز میدان مبارزه ما برای تقویت جبهه مقاومت و ایران قوی این است که در عرصه اقتصادی و معیشت مردم اقدام جدی انجام دهیم. امروز اگر بخواهیم پیش برویم و دستاوردهای انقلاب را حفظ کنیم، باید  به مسایل اقتصادی توجه داشته باشیم. مبارزه ما مسئولان مبارزه با گرانی و تحول در عرصه اقتصادی است و قطعا ضعف است که دشمن بر آن سوار می شود و این وظیفه ماست که پیش برویم و تکلیفی بر مجلس و دولت و قوه قضاییه و همه کارآفرینان است و اولویت ما حل مشکلات اقتصادی است. ما باید نقاط ضعف خود را از بین ببریم. اگر دشمن به فکر حرکت نظامی علیه ما نیست به این دلیل است که ما در این عرصه به قدرت بازدارندگی رسیدیم. همه کشورهای اسلامی بدانند قدرت جمهوری اسلامی ایران نه تنها تهدیدی برای کشورهای اسلامی نیست بلکه ما به دنبال امنیت همه کشورهای جهان اسلام هستیم. اگر ما با درایت، تلاش و برنامه‌ریزی دقیق و مجاهدانه وارد میدان شویم و نیت‌های خود را خالص کنیم و برای خدمت به مردم و پاسداری از نظام مقدس جمهوری اسلامی و آرمان‌های امام و شهدا و خدمت مردم و اجرای تدابیر مقام معظم رهبری در میدان باشیم مطمئن باشید که ما قادریم بر اساس یک برنامه پنج ساله که در دست است ان شاءالله به ثبات اقتصادی برسیم و من تردیدی در این موضوع ندارم.

وی اظهار داشت:

مقام معظم رهبری فرمودند شیعه انگلیسی یا سنی آمریکایی مراد این نبود که شیعه انگلیسی کسی است که در لندن زندگی کند بلکه شیعه انگلیسی کسی است که در منطقه است و در منطقه زندگی می‌کند اما فرمان را از لندن می‌گیرد. همچنین سنی آمریکایی کسی است که  با حمایت داعش، تکفیری‌ها و وهابی‌ها باعث ایجاد  اختلاف در جهان اسلام  می شوند.

قالیباف گفت:

ببینید که امروز صهیونیست‌ها به چه ذلتی افتاده‌اند و تکیه بر ابرقدرت‌ها و بیگانگان جز ذلت چیز دیگری برای ما نخواهد داشت. رژیم صهیونیستی می‌خواست موضوع فلسطین فراموش شود اما امروز بیش از هر زمان دیگری موضوع قدس و فلسطین در جهان اسلام و عرصه سیاست بین‌الملل زنده است. ما این موضوع را حتی در مسابقات ورزشی هم مشاهده می‌کنیم به گونه‌ای که در مسابقات فوتبال قطر شاهد بودیم در آن میدان ورزشی پرچم، نام و شهدای فلسطینی در همه بازی‌ها وجود داشت و نشان می‌دهد این موضوع در افکار عمومی نقش بسته است.  این موفقیت به دلیل فرهنگ مقاومت و خون شهداست. امروز شرایط آن چنان برای رژیم صهیونیستی سخت است که شما می‌بینید در طول پنج سال گذشته چهار بار انتخابات در این کشور اتفاق افتاد و هنوز هم می‌بینید هر روز چندصدهزار نفر در خیابان‌ها می آیند و در حقیقت این فروپاشی در رژیم صهیونیستی از داخل در حال رخ دادن است. این رژیم اشغالگر و جنایتکار امروز زمین‌گیر شده است.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان