به میزان کافی ارز داریم | اسپادانا خبر
 
 
چهارشنبه، 5 ارديبهشت 1403 - 0:19

به میزان کافی ارز داریم

شماره: 20685
Aa Aa

دشمنان برای ایجاد اغتشاشات در خوزستان موفق نشدند. کار به جایی رسیده که رسانه‌های خارجی به مردم فحاشی کردند و در نهایت حادثه ترور در ایذه را انجام دادند.

احمد وحیدی، وزیر کشور جمهوری اسلامی ایران؛
به میزان کافی ارز داریم

احمد وحیدی، وزیر کشور جمهوری اسلامی ایران در آئین تکریم و معارفه استاندار خوزستان گفت:

بزرگترین نقطه قوت ایران پس از اعتقاد به مکتب اهل بیت حضور مردم معتقد در میدان است.

به گزارش اسپادانا خبر و به نقل از ایرنا، او ادامه داد:

مردم ما وقت شناس و دشمن شناس هستند و زمانی که احساس کنند به میدان آمده و توطئه های دشمن نقش بر آب می‌شود. انقلاب با هدایت رهبری فرزانه و مجاهد خستگی‌ناپذیر روبه جلو حرکت می کند. در تمام دوران ها و همچنین گیر و دار معرکه های امروز کشتی انقلاب اسلامی به سلامت به جلو می رود و نباید اجازه داد که تلاش دشمن برای ایجاد یاس و ناامیدی فائق بیاید زیرا این موضوع برنامه طراحی شده دشمن است. دشمنان برای ایجاد اغتشاشات در خوزستان موفق نشدند و کار به جایی رسیده که رسانه‌های خارجی به مردم فحاشی کردند و در نهایت حادثه ترور در ایذه را انجام دادند که خوشبختانه عوامل آن دستگیر شدند. همه این موارد نشان می‌دهد که دشمن مدام در حال تلاش بوده و از اینکه ملت ایران به ویژه مردم خوزستان به آنها پاسخی نداده ناراحت هستند.

وی افزود:

بعد از این که شاهد موفقیت های روزافزون دولت انقلابی بودیم دشمن با تمام قوا اغتشاشات را درست کرد که به نتیجه نرسید و رسما اعلام کردند که باید به اقتصاد ایران لطمه بزنند. آنها با ایجاد نوسانات ارزی، جنگ روانی و تبلیغات عظیم به مردم می گویند که پول خود را از بانک ها خارج کرده و به نوعی مردم را ناامید می کنند.

وی با بیان اینکه از لحاظ ارزی مشکلی نداریم و ارز به میزان کافی داریم اما خریدار آن موجود نیست افزود:

ذخایر کالاهای اساسی تا ۱۳۰ درصد افزایش یافته و مشکلی از این بابت نداریم با این وجود دشمن تلاش می کند مردم را ناامید کند. از لحاظ اقتصادی در شرایط خوبی هستیم. 

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان