بی حجابی یک بیماری اجتماعی است | اسپادانا خبر
 
 
جمعه، 10 فروردين 1403 - 0:04

بی حجابی یک بیماری اجتماعی است

شماره: 21849
Aa Aa

جماعتی ظهور و بروز خطرناکی پیدا کردند که حتی بانوان کم‌حجاب هم معترض شدند| دولت باید مداخله خود در امور اقتصادی را به حداقل برساند و دست و پای خود را از این حوزه کوتاه کند.

محمدجواد حاج‌علی‌اکبری، خطیب جمعه تهران؛
بی حجابی یک بیماری اجتماعی است

محمدجواد حاج‌علی‌اکبری در خطبه‌های نمازجمعه تهران گفت:

امسال روز قدس متفاوتی را تجربه کردیم از این جهت که هیچگاه رژیم صهیونیستی اینقدر مستاصل و بیچاره و در محاصره و اهتزار نبوده که الان است و از طرفی جبهه مقاومت هیچوقت اینقدر سر حال و فعال نبوده است.

به گزارش اسپادانا خبر و به نقل از فارس، او ادامه داد:

مردمی سازی اقتصادی کشور راه نجات اقتصاد و اعتلای کشور است و دولت باید مداخله خود را در این باره به حداقل برساند. سپردن کار به مردم و مردمی سازی اقتصاد کشور از نگاه رهبر حکیم راهکار اصلی است و دولت باید دست و پای خود را و مداخله‌اش را هر چقدر می تواند در امور اقتصادی کوتاه کند. یک فتوای روشن به ویژه از دیدگاه رهبر انقلاب و سیاست‌های اقتصاد مقاومتی این است که هر کاری که مردم می‌توانند انجام دهند حرام است که دستگاه‌های دولتی انجام دهند از این رو مسئولان مشارکت حداکثری جدی مردم را در دستور کار قرار دهند البته این کار نیاز به نقشه راه دارد. مطالبه ما و طراحی این نقشه راه حیاتی برای اعتلای این شعار و برنامه‌های اقتصاد مقاومتی است که از مسئولین در قوای مختلف به ویژه از رئیس‌جمهور توقع داریم این برنامه را با قوت دنبال کنند.

امام جمعه موقت تهران با اشاره به مسئله حجاب گفت:

موضوع زیست عفیفانه و سلامت اجتماعی و امنیت اخلاقی جامعه موضوع دست کمی نیست و از مصادیق برجسته تقوای اجتماعی است. دشمنان بر خلاف تلاش برنامه ریزی شده‌ای که در این ارتباط داشتند با سد استوار هویت دینی جامعه ایرانی مخصوصا جامعه دختران و بانوان رو به رو شدند اما در جماعتی ظهور و بروز مخاطره آمیزی پیدا کرد تا جایی که بانوان کم حجاب هم اعتراض کردند. مطالبه ما مواجهه با برنامه با این مسئله است که همه ابعاد مساله در بخش‌های فرهنگی و اجتماعی و اقتصادی با مسائل قانونی به طور سلبی و ایجابی مورد توجه قرار گیرد و ان‌شاءالله این بیماری اجتماعی با همراهی مسئولان و دعای مردم درمان خواهد شد.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان