بی‌حجابی هیچ گاه هنجار نخواهد شد | اسپادانا خبر
 
 
شنبه، 8 ارديبهشت 1403 - 14:56

بی‌حجابی هیچ گاه هنجار نخواهد شد

شماره: 22936
Aa Aa

ما انقلاب کردیم تا حجاب بر مسند بنشیند؛ ما مسیر ولایت را دنبال می‌کنیم و نخواهیم گذاشت ولایت تنها بماند؛ همه ما پاسدار حجاب و عفافیم| جایی برای بی‌حجابی نخواهد ماند و با تدبیر و موعظه و محبت نمی‌گذاریم که بی‌حجابی عادی سازی شود.

امام جمعه تهران در مراسم عزاداری در کرمان؛
بی‌حجابی هیچ گاه هنجار نخواهد شد

احمد خاتمی، امام جمعه تهران در مراسم عزاداری با عنوان "خانواده عاشورایی همگام با حضرت زینب" در کرمان گفت:

هشت خانواده عاشورایی در کربلا بودند که ویژگی‌ و این خانواده ها عفاف و حجاب بود و سید الشهدای برای حفظ حجاب اجازه نمی‌داد اینها در جنگ شرکت کنند آنها را دعا می‌کرد و به خیمه می فرستاد.

به گزارش اسپادانا خبر، وی گفت:

این اجتماعات بیعت با امام حسین (ع) است و ما مسیر ولایت را دنبال می‌کنیم و نخواهیم گذاشت ولایت تنها بماند و همه ما پاسدار حجاب و عفافیم. خانواده‌ها، اقوام و نظام اسلامی باید پاسدار حریم عفاف و حجاب باشند و روسای سه قوه و وزیر کشور پاسدار حریم حجاب و عفاف هستند و ادارات جای با حجابها است و از مسئولان می‌خواهیم در این عرصه انجام وظیفه کنند.

او بیان کرد:

بی تردید بی حجابی منکر است. ریشه بی حجابی "قُرت العین بهایی" است و رضاخان با دستور اربابانش ۱۰۰ نفر را در مسجد گوهرشاد بخاطر دفاع از حجاب کُشت. دشمن در پی عادی سازی بی‌حجابی است اما ما انقلاب کردیم تا حجاب بر مسند بنشیند و باید بدحجابان و بی حجابان احترام مجلس امام حسین (ع) را نگه دارند و بدانند بی‌حجابی در کشور هیچگاه هنجار نخواهد شد و جایی برای بی‌حجابی نخواهد ماند و ما عاشقان اباعبدالله نمرده ایم و با تدبیر و موعظه و محبت نمی‌گذاریم که بی‌حجابی عادی سازی شود.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان