ترامپ: اگر برنده شوم خیلی سریع با ایران به توافق خواهم رسید | اسپادانا خبر
 
 
پنجشنبه، 9 فروردين 1403 - 21:50

ترامپ: اگر برنده شوم خیلی سریع با ایران به توافق خواهم رسید

شماره: 10873
Aa Aa

رئیس جمهور آمریکا گفته ایران منتظر نتایج انتخابات ریاست جمهوری است زیرا ایرانی‌ها ترجیح می‌دهند با جو بایدن وارد توافق شوند.

در کنفرانس خبری در کاخ سفید مطرح شد؛
ترامپ: اگر برنده شوم خیلی سریع با ایران به توافق خواهم رسید

«دونالد ترامپ»، رئیس جمهور آمریکا در کنفرانس خبری خود در کاخ سفید مدعی شد که ایران تمایل زیادی به توافق با آمریکا دارد و اگر مجددا در انتخابات برنده شود، خیلی زود با ایران و یا کره شمالی توافق خواهد کرد.

به گزارش اسپادانا خبر، ترامپ تصریح کرد:

ایران خیلی دوست دارد که من رییس‌جمهور نشوم اما من را این اعلام می‌کنم که اگر من برنده شوم، خیلی سریع با ایران به توافق خواهیم رسید.

وی افزود: ایران منتظر نتایج انتخابات ریاست جمهوری است زیرا ایرانی‌ها ترجیح می‌دهند با جو بایدن وارد توافق شوند. اگر آنها یا چینی‌ها با بایدن به توافق برسند، آمریکا را تصاحب خواهند کرد.

رئیس جمهور آمریکا در ادامه عنوان کرد: ما با کره شمالی هم به سرعت به توافق خواهیم رسید و اگر من در سال 2016 رییس‌جمهور نمی‌شدم کشور ما با کره‌شمالی وارد جنگ می‌شد.

ترامپ گفت:

چین و روسیه نمی خواهند وی رییس‌جمهور شود.

رئیس جمهور آمریکا تاکید کرد: پیروزی من در انتخابات ریاست جمهوری 2020 آمریکا آخرین چیزی است که روسیه می‌خواهد زیرا هیچ‌کس با روسیه سخت‌گیرتر از من نبوده است.

وی افزود: بزرگترین خطری که پیش روی ما در انتخابات وجود دارد، برگزاری انتخابات پستی است چراکه تقلب و جعل آراء در انتخابات پستی برای دخالت خارجی راحت‌تر است.

وی اظهار داشت: ما حواسمان به چین، روسیه، ایران، کره شمالی یا خیلی کشورهای دیگر هست. برای آن‌ها راحتر است که در انتخاباتی که به شکل پستی برگزار ‌شود، دخالت کنند.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان