ترامپ در حسرت تماس با مسئولان ایرانی ماند | اسپادانا خبر
 
 
شنبه، 1 ارديبهشت 1403 - 10:39

ترامپ در حسرت تماس با مسئولان ایرانی ماند

شماره: 11783
Aa Aa

سید حسن نصرالله گفته از سقوط مفتضحانه ترامپ خوشحال است چرا که او به جنایت خود در به شهادت رساندن شهیدان سلیمانی و المهندس افتخار می‌کند.

دبیرکل حزب‌الله لبنان مطرح کرد؛
ترامپ در حسرت تماس با مسئولان ایرانی ماند

سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب‌الله لبنان در سخنانی به مناسبت روز شهید حزب‌الله گفت:

باید از انتخابات ریاست جمهوری آمریکا پند گرفت و واقعیت آنچه را که آن را به عنوان نمونه برتر ترویج می‌کنند، بررسی کرد. آنچه در این انتخابات رخ داد برای دموکراسی آمریکا رسوایی است و این مسئله صرفا به دونالد ترامپ مربوط نمی‌شود و شامل حزب جمهوری خواه نیز می‌شود.

به گزارش اسپادانا خبر و به نقل از فارس، دبیرکل حزب‌الله لبنان گفت:

کسی حق ندارد چه در داخل آمریکا و چه در بیرون از آن به ما در لبنان با دموکراسی آمریکایی نگاه کند. نتایج انتخابات آمریکا برای حزب‌الله هیچ چیزی را در منطقه تغییر نمی‌دهد. آنچه در اولیت‌های آمریکا ثابت لا یتغیر بوده حمایت از اسرائیل و حفظ برتری این رژیم در منطقه است.

سید حسن نصرالله گفت:

شخصا از «سقوط مفتضحانه» ترامپ خوشحال هستم چرا که او به جنایت خود در به شهادت رساندن شهیدان حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس افتخار می‌کند: «دولت ترامپ بی‌رحمانه‌ترین، جنایت‌کارترین و مستبدترین دولت آمریکا است».دولت ترامپ یک ویژگی داشت و آن اینکه این دولت چهره واقعی ایلات متحده آمریکا در کشتار، فساد و جنایت در حق ملت‌های جهان را نشان داد.

سید حسن نصرالله با بیان اینکه دولت ترامپ در پرونده‌های مختلف از ایران، ونزوئلا و سوریه گرفته تا لبنان و فلسطین شکست خورده اظهار داشت:

با خروج ترامپ از کاخ سفید یکی از ضلع‌های مثلث طرح ضد فلسطینی موسوم به معامله قرن سقوط خواهد کرد.

او گفت: «از پندها و عبرت‌های انتخابات آمریکا و سقوط ترامپ این است که آمریکا قضا و قدر نیست و اراده ما قوی‌تر از آن است».

دبیرکل حزب الله لبنان گفت:

ترامپ در حسرت تماس با مسئولان ایرانی ماند؛ نه اراده ایران شکسته نه اراده سوریه. مقاومت از حالت تدافعی وارد حالت تهاجمی شده است. ما آماده‌ایم و انگشتمان روی ماشه است؛ هر حماقتی که دشمن بکند، پاسخ ما سریع خواهد بود.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان