ترور سردار سلیمانی برای امن تر کردن جهان بود | اسپادانا خبر
 
 
پنجشنبه، 6 ارديبهشت 1403 - 15:09

ترور سردار سلیمانی برای امن تر کردن جهان بود

شماره: 11055
Aa Aa

ترامپ، جو بایدن را به نمایندگی «مارکسیست‌ها» و «چپ رادیکال» متهم کرده و به شهروندان این کشور نسبت به عواقب احتمال پیروزی وی هشدار داده است.

ادعای ترامپ در کنوانسیون ملی حزب جمهوری‌خواه؛
ترور سردار سلیمانی برای امن تر کردن جهان بود

دونالد ترامپ با پذیرش نامزدی در انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۲۰ از سوی حزب جمهوریخواه، جو بایدن را به خیانت متهم کرد و گفت که دموکرات‌ها در صورت پیروزی در ماه نوامبر، «رویای آمریکایی» را نابود می‌کنند.

ترامپ در روز پایانی کنوانسیون ملی حزب جمهوری‌خواه، جو بایدن را به نمایندگی «مارکسیست‌ها» و «چپ رادیکال» متهم کرد و به شهروندان این کشور نسبت به عواقب احتمال پیروزی وی هشدار داد:

در صورت به قدرت رسیدن بایدن، هیچکس امنیت نخواهد داشت؛ بایدن «در طرف بد تاریخ» جای داشته و عملکردش آمیزه‌ای از «خیانت و اشتباه» بوده است.

به گزارش اسپادانا خبر، ترامپ گفت:

زمانی که به روی کار آمدم خاورمیانه در هرج‌ومرج و ایران در حال قدرت گرفتن بود. من از توافق هسته‌ای وحشتناک با ایران خارج شدم. برخلاف‌های خیلی از رئیس‌جمهورهای پیش از خودم، وعده‌های خود را نگه داشتم.

وی ترور سردار قاسم سلیمانی را اقدامی در راستای امن تر کردن جهان خواند.

ترامپ گفت: «ما قبل از پایان سال یا حتی پیش از آن واکسن را می‌سازیم و ویروس را شکست می‌دهیم و همه‌گیری به پایان می‌رسد.»

رئیس جمهوری ایالات متحده با استناد به انتخابات سال ۲۰۱۶ به آمار پژوهش‌های افکار عمومی حمله کرد و گفت: «آن‌ها به من حمله می‌کنند چون من برای شما [مردم] مبارزه می‌کنم.»

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان