تروریست‌ها آرامش نخواهند داشت | اسپادانا خبر
 
 
دوشنبه، 10 ارديبهشت 1403 - 18:08

تروریست‌ها آرامش نخواهند داشت

شماره: 24232
Aa Aa

او در مراسم تشییع ۱۱شهید حادثه تروریستی راسک گفته دشمنان بدانند تقاص این جنایت را پس خواهند داد؛ این ترو‌ریست‌ها به فرمان تروریست‌های جهانی اقدام به شهادت جوانان عزیزمان کردند و بدانند هرگز نمی‌توانند‌ از دست رزمندگان ما فرار کنند.

احمد وحیدی، وزیر کشور جمهوری اسلامی ایران؛
تروریست‌ها آرامش نخواهند داشت

احمد وحیدی، وزیر کشور جمهوری اسلامی ایران در مراسم تشییع ۱۱شهید حادثه تروریستی راسک گفت:

تروریست ها خواستند با اختلاف انداختن بین شیعه و سنی جامعه را به آشوب بکشند اما جوانان ما با ایثار دوشادوش هم پای امنیت کشور ایستادند. تروریست های کوردل بدانند که تقاص سختی پس خواهند داد.

به گزارش اسپادانا خبر و به نقل از ایرنا، وی اظهار داشت:

 

سبز پوشان و مدافعان امنیت ما با رشادت و از خودگذشتگی در مقابل تروریست های کوردل و قسم خورده‌ ملت ایران ایستادند و از کیان وطن دفاع کردند. دشمنان بدانند تقاص این جنایت را پس خواهند داد. تروریست ها دیگر آرامش نخواهند داشت. این ترو‌ریست‌ها به فرمان تروریست‌های جهانی اقدام به شهادت جوانان عزیزمان کردند و بدانند هرگز نمی‌توانند‌ از دست رزمندگان ما فرار کنند. شعیه و سنی یکپارچه در دفاع  از آرمان‌های انقلاب با هم هستند و دشمنان نمی‌توانند‌‌ در این سد پو‌لادین رخنه کنند.

  •  

همزمان سازمان ملل حمله تروریستی در سیستان و بلوچستان ایران را به شدت محکوم کرد.

استفان دوجاریک سخنگوی سازمان ملل متحد اعلام کرد که این سازمان حمله تروریستی گروهک جیش الظلم به مقر فرماندهی پلیس در راسک در استان سیستان و بلوچستان ایران را به شدت محکوم می‌کند.

  •  

شورای امنیت سازمان ملل نیز حمله تروریستی در سیستان و بلوچستان ایران را محکوم کرد.

اعضای شورای امنیت سازمان ملل در پی نامه سفیر ایران در سازمان ملل حمله تروریستی گروهک جیش‌العدل به مقر فرماندهی پلیس در راسک استان سیستان و بلوچستان ایران را محکوم و بر لزوم پاسخگویی عاملان، سازمان دهندگان، تامین کنندگان مالی و حامیان این اقدامات مذموم تروریستی و محاکمه آنها تاکید کردند.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان