تمام تلاش ما جلوگیری از خام فروشی است | اسپادانا خبر
 
 
يكشنبه، 9 ارديبهشت 1403 - 15:44

تمام تلاش ما جلوگیری از خام فروشی است

شماره: 22783
Aa Aa

امروز نهاد خانواده با ترویج همجنس گرایی که یکی از زشت‌ترین انحراف‌ها و مورد نفرت همه ادیان الهی و ابراهیمی می‌باشد مورد تهدید قرار گرفته است.

رئیس جمهور اسلامی ایران در سفر به اوگاندا؛
تمام تلاش ما جلوگیری از خام فروشی است

سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور اسلامی ایران در اوگاندا و در نشست مشترک با همتای خویش در این کشور گفت:

پس از پیروزی انقلاب اسلامی با کشورهای آفریقایی به ویژه کشور دوست اوگاندا روابط خوبی برقرار شد و روز به روز گسترش پیدا کرد.

به گزارش اسپادانا خبر و به نقل از ایرنا، او اولویت سیاست خارجی دولت را ارتباط با قاره آفریقا و به خصوص اوگاندا دانست و گفت:

سطح روابط در حوزه‌های مختلف می‌تواند گسترش پیدا کند.

رئیسی افزود:

غرب و استکبار دوست دارد کشورها نفت و مواد اولیه خام را صادر کنند و این مواد خام را خودشان به ارزش افزوده تبدیل کنند بنابراین تمام تلاش ما در ایران جلوگیری از خام فروشی است.

او گفت:

امروز دفتر فناوری در اوگاندا آغاز به کار می‌کند و محصولات دانش‌بنیان ایران به نمایش گذاشته می‌شود و از این طریق می‌توانیم همکاری‌های علمی را با اوگاندا افزایش دهیم.

«یووری موسونی» رئیس جمهور اوگاندا نیز با بیان اینکه ایران دارای تجارب خوبی است که اوگاندا این تجارب را ندارد گفت:

چند سال پیش ذخایر نفت و گاز ما کشف شد. با کارشناسان مشورت کردیم و گفتند نباید پالایشگاه ایجاد کنید زیرا هیچ سودی ندارد. پرسیدم اگر پالایشگاه سودی ندارد چرا ایران و سایر کشورها پالایشگاه دارند؟ در سفر به ایران فهمیدم که باید پالایشگاه خودمان را بسازیم.

شایان ذکر است در این سفر چهار سند همکاری میان ایران و اوگاندا به امضا رسید.

 

254

 

مقامات عالی‌رتبه ایران و اوگاندا در حضور روسای جمهور دو کشور ۴ سند همکاری معافیت صدور ویزا، همکاری کشاورزی، تشکیل کمیسیون دائمی مشترک و بیانیه مشترک، ۴ سند همکاری را امضا کردند.

  •  

رئیسی در نشست بین‌الادیان در مسجد ملی اوگاندا نیز گفت:

امروز نهاد خانواده با ترویج همجنس گرایی که یکی از زشت‌ترین انحراف‌ها و مورد نفرت همه ادیان الهی و ابراهیمی می‌باشد مورد تهدید قرار گرفته است در حالی که توجه به خانواده و تشکیل خانواده از دیگر نقاط اشتراک میان ادیان ابراهیمی است.

 

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان