تهران و کلانشهرها باید دو هفته کامل تعطیل شوند | اسپادانا خبر
 
 
سه شنبه، 4 ارديبهشت 1403 - 15:23

تهران و کلانشهرها باید دو هفته کامل تعطیل شوند

شماره: 11520
Aa Aa

محسن هاشمی گفته عملکرد ستاد کرونا برای مقابله جوابگو نبوده و سطح هماهنگی میان سران سه قوه بسیار پایین است و تنها به هم متلک پرانی می‌کنند.

رئیس شورای شهر تهران مطرح کرد؛
تهران و کلانشهرها باید دو هفته کامل تعطیل شوند

محسن هاشمی، رئیس شورای شهر تهران در جمع خبرنگاران اظهار داشت: علی رغم اینکه در بسیاری از کشورها صحبت از شروع موج دوم کرونا به میان آمده است اما در کشور ما به نظر می‌رسد وارد موج سوم شده‌ایم و متأسفانه وضع خوب نیست .

به گزار اسپادانا خبر و به نقل از مهر، وی با اشاره به اینکه روزانه تعداد فوتی‌های در اثر ابتلای به کرونا به نزدیک ۳۰۰ نفر رسیده و تعداد مبتلایان روزانه نیز به ۵ هزار نفر افزایش یافته است گفت:

در تهران آمار فوتی‌های در اثر کرونا به ۱۵۰ مورد رسیده که با این شرایط نیازمند اقدامات ویژه‌تری هستیم. به نظر می‌رسد عملکرد دست‌اندرکاران ستاد کرونا برای مقابله جوابگو نبوده است و نیازمند تعطیلی کامل دو هفته‌ای تهران و کلانشهرها هستیم و غیر این صورت از پس موج سوم بر نمی‌آییم.

رئیس شورای شهر تهران با بیان اینکه آلودگی هوای در فصل پاییز ایمنی سالمندان و کودکان و حتی میان‌سالان را به خطر می‌اندازد افزود:

با توجه به شرایط سخت معیشتی، مردم از تغذیه مناسب برخوردار نیستند و استرس دارند و این دو شرایط را برای کاهش ابتلاء سخت کرده است.

وی با انتقاد از اینکه در این شرایط هیچ حرف مثبتی از مسئولان سیاسی شنیده نمی‌شود گفت: به نظر می‌رسد سطح هماهنگی میان سران سه قوه بسیار پایین است و تنها به هم متلک پرانی می‌کنند.

هاشمی افزود: در آبانماه همیشه طرح ترافیک تقویت می‌شد و فشار بیشتری می‌آوردیم تا خودروها از خانه خارج نشود، به نظرم الان هم باید انجام شود از طرفی اگر فعالیت‌ها با افزایش محدودیت‌های کرونایی بخوابد، حضور مردم در حمل و نقل عمومی کاهش می‌یابد.

برچسب ها: 
نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان