توطئه‌گران خارجی در سال 88 به‌دنبال فروپاشی ولایت بودند | اسپادانا خبر
 
 
جمعه، 31 فروردين 1403 - 2:10

توطئه‌گران خارجی در سال 88 به‌دنبال فروپاشی ولایت بودند

شماره: 12277
Aa Aa

علم‌الهدی گفته اثر مقاومت مردم در مقابل فتنه کمتر از مقاومت مردم در سال های دفاع مقدس نبود؛ اگر پایداری ملت نبود نظام و امت از بین می‌رفت.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی؛
توطئه‌گران خارجی در سال 88 به‌دنبال فروپاشی ولایت بودند

 سیداحمد علم‌الهدی، نماینده ولی فقیه در خراسان رضویعنوان کرد:

نهم دی روز بصیرت و سالروز حماسه‌آفرینی مردم ولایتمدار این کشور در مقابله با فتنه است.

به گزارش اسپادانا خبر و به نقل از انتخاب، او گفت:

در فتنه 88 مسئله طرح تقلب در انتخابات ایران از سوی انگلیس و آمریکا مطرح و موجب تحریک جریان شکست خورده در انتخابات شد. این طرح در حقیقت تحت عنوان حمایت از جریان شکست خورده انتخابات مطرح شد و خواص بی‌بصیرت باعث توسعه آن شدند.

امام جمعه مشهد گفت:

اگر در این فتنه، بصیرت مقام معظم رهبری و رشد سیاسی و پایمردی مردم نبود انقلاب و نظام ما دچار ارتجاع و فروپاشی می‌شد. اصل فتنه 88 به وسیله انگلیسی‌ها و پشتیبانی آمریکایی‌ها به راه افتاد. در آن سال انتخاباتی به وجود آمد که 85 درصد مردم در آن شرکت کردند و در هیچ کشوری در دنیا سابقه نداشت. دشمنان اسلام و ایادی استکبار وقتی متوجه ادعای جریان شکست خورده در انتخابات شدند فرصت را غنیمت شمرده و تحت عنوان تقلب در انتخابات، موجب شدند برخی از مردم ناآگاه، اراذل و اوباش و جریان‌های ضددین شورش کنند تا انتخابات و نظام را به هم بریزند. توطئه‌گران خارجی در این فتنه به‌دنبال فروپاشی ولایت بودند و از آنجایی که برخی نیز با رئیس جمهور وقت مشکل داشتند در این جریان سکوت کردند و جریان انحرافی ضدولایی را حمایت کردند، تنها کسی که در مقابل این فتنه توانست مقاومت کند و فتنه را نقش بر آب کند مردم با بصیرت و آگاه بودند.

علم‌الهدی گفت:

اثر حماسه و مقاومت مردم در مقابل این فتنه کمتر از مقاومت مردم در 8 سال دفاع مقدس نبود. اگر مقاومت و پایداری ملت نبود نظام و امت از بین می‌رفت.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان