جبهه اصلاحات به دلیل رد صلاحیت های فله‌ای نامزدی در انتخابات ندارد | اسپادانا خبر
 
 
جمعه، 7 ارديبهشت 1403 - 15:55

جبهه اصلاحات به دلیل رد صلاحیت های فله‌ای نامزدی در انتخابات ندارد

شماره: 13607
Aa Aa

آذر منصوری می گوید رویکرد این جبهه سیاسی مشارکت حداکثری بوده اما با تصمیم شورای نگهبان عملاً این موقعیت جدید تحمیل شده است.

سخنگوی جبهه اصلاحات ایران اعلام کرد؛
جبهه اصلاحات به دلیل رد صلاحیت های فله‌ای نامزدی در انتخابات ندارد

آذر منصوری، سخنگوی جبهه اصلاحات ایران گفت:

جبهه اصلاحات ایران به دلیل رد صلاحیت فله‌ای همه نامزد‌های خود در انتخابات ریاست‌جمهوری، نامزدی در این انتخابات ندارد.

به گزارش اسپادانا خبر، وی در گفتگو با ایلنا افزود: ما با همه تلاشمان برای تحقق مشارکت حداکثری در این انتخابات آمدیم. طبیعی است که زمانی که یک جریان سیاسی در قالب یک جبهه سیاسی در انتخابات حضور پیدا می‌کند و در نهایت با دست خالی مواجه می‌شود عملاً امکانی برای مشارکت فعال آن در انتخابات باقی نمی‌ماند و وقتی که نامزدی نداشته باشد، نمی‌تواند نامزد قرض کند. رویکرد ما مشارکت حداکثری بود اما با تصمیمی که شورای نگهبان گرفت عملاً این موقعیت جدید به ما تحمیل شد. موضع ما این است که امکان معرفی نامزد از جانب جبهه اصلاحات ایران سلب شده است.

سخنگوی جبهه اصلاحات ایران تأکید کرد:

جبهه اصلاحات ایران هیچ ارتباطی با جبهه اصلاح‌طلبان ایران ندارد. شایسته بود که وقتی تحت چنین عنوانی در انتخابات اعلام موضع می‌کنند، اعلام می‌کردند که چه احزابی عضو این تشکیلات هستند و به این شکل سعی در اختلال تصمیمی که جبهه اصلاحات ایران گرفته نمی‌کردند.

منصوری خاطرنشان کرد:

تصمیم در انتخابات پیش رو مشخص است؛.جمع‌بندی، جمع‌بندی مجمع عمومی جبهه اصلاحات ایران است و در واقع بنای این جبهه این است که با توجه به رد صلاحیت‌های فله‌ای نامزد‌های جبهه اصلاحات ایران، امکانی برای حضور و مشارکت فعال در انتخابات ریاست جمهوری برایش باقی نمانده چون نامزدی برایش باقی نمانده است.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان