جریان اصلاح طلب ایران فاسق است | اسپادانا خبر
 
 
جمعه، 31 فروردين 1403 - 4:15

جریان اصلاح طلب ایران فاسق است

شماره: 17361
Aa Aa

او گفته ولایت فقیه ولایت داناترین، شجاع‌ترین و مدیرترین فرد بر جامعه است. ولایت فقیه هم دموکراتیک است و هم ارزش‌های الهی را در برمی‌گیرد.

انبارلویی، عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی؛
جریان اصلاح طلب ایران فاسق است

محمدکاظم انبارلویی، عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی گفت:

انقلاب اسلامی پدیده بزرگ سیاسی و فرهنگی در جهان و متکی بر حرکت و حمایت مردم و نخبگان است.

به گزارش اسپادانا خبر و به نقل از فارس، وی افزود:

دشمن برای تقابل با این پدیده بزرگ جریان فاسقی به نام اصلاح طلب را در کشور جا انداخته که مامور است تا نفرت پراکنی علیه جریان انقلاب را در امتداد جریان منافقین عملیاتی کرده و ذلت در برابر قدرت‌ها را با جاسوس‌پروری و ریل‌گذاری به سمت غرب محقق کند. این جریان با قدرت رسانه‌ای و حمایت از طرف رسانه‌های امپریالیستی مامور است که اصول و مبانی دینی را مورد تحریف قرار دهد و مبلغ سکولاریسم،‌ عرف اندیشی و دین‌گریزی و خود باختگی و کدخداپرستی در کشور باشد تا اوضاع را به جریان قبل از انقلاب برگرداند.

او گفت:

از نظر نظام سیاسی یک تئوری بی‌نظیر داریم که متضمن حکومت فضیلت‌ها بر مردم و یک ارزش اجتماعی وسیاسی در جامعه است. ولایت فقیه ولایت داناترین، شجاع‌ترین و مدیرترین فرد بر جامعه است که از طریق مردم انتخاب می‌شود و دموکراسی لیبرال را زیر سؤال می‌برد. ولایت فقیه هم دموکراتیک است و هم ارزش‌های الهی را در برمی‌گیرد فلذا از اول خواستند ولایت فقیه را دیکتاتوری نشان دهند در صورتی که روش‌های برخورد آنها با نظام دیکتاتورانه بود و مردم به آنها پشت کردند و هنوز نتوانسته‌اند رهبری واحدی علیه انقلاب پبدا کنند چون دارای یک دیکتاتوری بودند. در درون جریان اصلاح طلب با جریانی مردم‌فریب و انحصارطلب طرفیم که با ایجاد فتنه و حذف شعار مرگ بر امریکا و مرگ بر اسرائیل قصد ایجاد انحراف در انقلاب را دارند و با نفوذ در مجاری امور تجمل گرایی و اشرافی گری را نمایندگی می کنند. مردم این جریان را می شناسند و به همین دلیل در انتخابات‌های اخیر به این جریان پشت کردند.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان