جعبه سیاه هواپیمای اوکراین همچنان در ایران است | اسپادانا خبر
 
 
شنبه، 8 ارديبهشت 1403 - 7:51

جعبه سیاه هواپیمای اوکراین همچنان در ایران است

شماره: 9728
Aa Aa

رضایی فر گفته ایران نمایندگان 8 کشور را برای سفر به لابراتواری در اروپا دعوت کرده اما آن ها خواستار تعویق تحقیقات به علت شیوع کرونا شده‌اند.

رئیس کمیسیون بررسی سانحه سازمان هواپیمایی ایران؛
جعبه سیاه هواپیمای اوکراین همچنان در ایران است

به گزارش اسپادانا خبر و به نقل از فارس، حسن رضایی فر، رئیس کمیسیون بررسی سانحه سازمان هواپیمایی ایران درباره آخرین وضعیت جعبه سیاه بوئینگ اوکراینی و اظهارات مقامات کانادا مبنی بر توقف دانلود اطلاعات جعبه سیاه اظهار داشت:

در حال حاضر شیوع کرونا مشکلی است که در همه دنیا وجود دارد در این راستا کشور کانادا نیز به علت توقف سفرها موضوع توقف دانلود جعبه سیاه را مطرح کرده است.

وی ادامه داد: ما پیش از این با رئیس کمیسیون بررسی سانحه کشور کانادا و روسای بررسی سانحه کشورهای مرتبط با سانحه مکاتباتی داشتیم اما فعلا هم به دلیل شیوع کرونا و توقف مسافرت‌ها اطلاعات آن دانلود نمی‌شود و کار متوقف است.

رئیس کمیسیون بررسی سانحه سازمان هواپیمایی درباره مطرح شدن انتقال جعبه سیاه بوئینگ اوکراینی به کشور ثالث گفت: حال حاضر جعبه سیاه بوئینگ اوکراینی همین‌جا در سازمان هواپیمایی کشوری است.

حسن رضایی فر گفت که ایران نمایندگان 8 کشور را برای سفر به لابراتواری در اروپا برای آغاز این روند دعوت کرده است، اما این کشورها خواستار به تعویق افتادن این تحقیقات به علت شیوع ویروس کرونا شده‌اند.

رضایی فر گفته است: «اکنون، به علت ویروس کرونا، برای برخی از کشورها، برنامه ریزی یک سفر غیرممکن است

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان