جمهوری اسلامی باید فائزه هاشمی را ادب کند | اسپادانا خبر
 
 
پنجشنبه، 9 فروردين 1403 - 16:27

جمهوری اسلامی باید فائزه هاشمی را ادب کند

شماره: 17479
Aa Aa

فائزه هاشمی از خطوط قرمز نظام عبور کرده است. او در فتنه 88 ضربات زیادی را‌‌‌‌‌‌‌‌ به نظام وارد کرد و پس از آن هم شاهد لجن‌پراکنی‌هایی از سوی وی علیه نظام بودیم.

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس نهم عنوان کرد؛
جمهوری اسلامی باید فائزه هاشمی را ادب کند

منصور حقیقت‌پور، نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس نهم و مشاور علی لاریجانی در مجلس دهم در واکنش به مصاحبه اخیر فائزه هاشمی گفت:

خانم فائزه هاشمی از خطوط قرمز نظام عبور کرده و ارزش‌های حاکم بر مملکت و منافع ملی را‌‌‌‌‌‌‌‌ زیرپا گذاشته است.

به گزارش اسپادانا خبر و به نقل از فارس، وی افزود:

من معتقدم که باید مجموعه نظام برخورد تأدیبی مناسبی با فائزه هاشمی داشته باشد. اولا مصاحبه با یک رسانه معاند جرم است و از سوی دیگر باید پاسخ‌های درخوری به این خانم داده شود. فائزه هاشمی در فتنه 88 ضربات زیادی را‌‌‌‌‌‌‌‌ به کشور و نظام وارد کرد و پس از آن هم شاهد لجن‌پراکنی‌هایی از سوی وی علیه نظام بودیم.

به نظر من نظام باید در قبال افرادی همچون فائزه هاشمی رأفت خود را‌‌‌‌‌‌‌‌ کنار بگذارد چرا که این همه رأفت موجب جسارت این قبیل افراد می‌شود و به نظر من جمهوری اسلامی باید برخورد تأدیبی با فائزه هاشمی داشته باشد و او را‌‌‌‌‌‌‌‌ سر جای خودش بنشاند.

  •  

دبیرکل حزب کارگزاران سازندگی نیز با اشاره به مواضع اخیر فائزه هاشمی در حمایت از تحریم سپاه گفت:

این مواضع موضع شخصی خانم هاشمی است و موضع حزب کارگزاران نیست.

فائزه هاشمی عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی در فضای مجازی گفته که خروج سپاه پاسداران از لیست تحریم‌ها به سود منافع ملی و جامعه ایران نیست.

  •  

خبرگزاری فارس نیز در مطلبی نسبت به اظهارات اخیر فائزه هاشمی واکنش نشان داد.

این خبرگزاری نوشته است:

چرا فرزندان هاشمی تربیت درست سیاسی نشده‌اند و چرا به‌دنبال ایفای نقش به‌عنوان پیاده‌نظام دشمن هستند؟ اظهارات اخیر فائزه هاشمی در یک جلسه اینترنتی در کلاب هاوس موجی را در عرصه رسانه‌ای و افکار عمومی به وجود آورده است و با توجه به همزمانی این اظهارات با اقدامات دیپلماتیک جمهوری اسلامی ایران در خلال برجام و همچنین با توجه به سنگ‌اندازی‌های امریکا و شبکه داخلی امریکا در ایران با این ادعا که اگر مذاکرات وین به شکست منتهی شود، مقصر سپاه است، اظهارات دختر هاشمی رفسنجانی در حوزه امنیتی قابل‌بررسی و پیگرد است و فائزه عملاً به‌عنوان پیاده‌نظام امریکا در داخل کشور به ایفای نقش پرداخته است.

 

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان