جمهوری اسلامی تا انقلاب امام عصر(عج) می‌ماند | اسپادانا خبر
 
 
شنبه، 8 ارديبهشت 1403 - 1:38

جمهوری اسلامی تا انقلاب امام عصر(عج) می‌ماند

شماره: 15463
Aa Aa

همسایه‌ های بد سیلی می‌خورند| ایران امن‌ترین کشور منطقه است| تا قبل از این 42 سال حاکمیت به دست فسق و ظلم و ستم بود و امروز به دست دین است.

سیداحمد خاتمی، عضو مجلس خبرگان رهبری؛
جمهوری اسلامی تا انقلاب امام عصر(عج) می‌ماند

سیداحمد خاتمی، عضو مجلس خبرگان رهبری در یادواره سردار شهید رحیم آنجفی و 2 هزار و 800 شهید شهرستان اراک گفت:

اولین بانی یادواره شهیدان خدا است و ذات مقدس ربوبی اولین سنگ بنای یادواره شهیدان را تدارک دیده است.

به گزارش اسپادانا خبر، خاتمی ادامه داد:  

تا قبل از این 42 سال حاکمیت به دست فسق و ظلم و ستم بود اما امروز حاکمیت به دست دین است اگرچه دشمنان داخلی و خارجی با مشکلات بسیار و سنگ‌اندازی زیاد تلاش کردند که این نظام موفق و الگو نشود اما آنچه ارمغان نظام و شهیدان را استوار نگه می‌دارد بصیرت است و یادواره شهیدان مجلس بصیرت‌افزایی است.

وی گفت:

در عرصه داخلی دشمنان حداقل دو نقطه و در عرصه خارجی هم 2 نقطه را هدف قرار داده اند. دشمن در عرصه داخلی امید مردم را هدف قرار داده تا مردم ناامید شوند به طوری که بعضی اوقات در فضای مجازی برخی ناامیدانه می‌گویند چیزی فرق نکرده و نظام در شیب سقوط است در حالیکه افرادی از جمله بوش، ریگان و غیره بر سقوط قطعی نظام تاکید می‌کردند مردند اما نظام اسلامی سرافراز است‌. اوایل انقلاب کسانی می‌گفتند نظام به بن‌بست رسیده اما امام فرمود شما به بن‌بست رسیدید زیرا نظام اسلامی بن‌بست ندارد و حداقل 3 بار مقام معظم رهبری فرمودند من آینده را به مراتب روشن‌تر از گذشته می‌دانم که این سخنان برای مسئولانی که با رای یا انتصاب سرکار آمدند دلگرم‌کننده است و پرشور و نشاط در صحنه هستند و گره‌ها را باز می‌کنند. امروز رئیس جمهور در میدان است به طوری که با بروز مشکل از وزارت نفت و جایگاه‌های پمپ بنزین بازدید می‌کند و این کار ستودنی است همچنین رییس قوه قضائیه از تهران گزارش نمی‌گیرد بلکه با سفر به اهواز زندان‌ها را بررسی می‌کند تا مظلومی در زندان نماند بنابراین همه این اقدامات امیدآفرین است. نمایندگان مجلس مدام در حال بررسی طرح و لایحه هستند و پرکار و بانشاط کار می‌کنند این تشکیلات مدیریت با این شکل مایه امید است و پیام مردم به مسئولان این است که مشکلات و گره‌ها با مدیریت جهادی و انقلابی باز می‌شود و تنها با پشت میزنشینی نتیجه‌ای حاصل نمی‌شود. با وجود مدیران کلان پرکار از جمله رییس جمهور و روسای قوا آینده روشن است و با فرهنگ "ما می‌توانیم" همه گره‌ها باز می‌شود درحالیکه دشمنان این نقطه امید را هدف قرار دادند و ما باید در القای یاس دشمن مراقب باشیم.

عضو مجلس خبرگان رهبری بیان کرد:

هدف بعدی دشمنان امنیت است که به فضل خدا امن‌ترین کشور منطقه ایران اسلامی است به طوری که در افغانستان دو نمازجمعه پیاپی انفجار شد همچنین در عراق و سایر کشورها این امنیت وجود ندارد و ما در وسط کشورهای ناامن منطقه امن‌ترین کشور هستیم و باوجود اینکه گفتند ناامنی را به تهران می‌بریم که تا مجلس هم آوردند اما هراسی در بین مردم مشاهده نشد.

او گفت:

در موضوع بنزین دو نظریه وجود دارد که یک نظر معتقد است یک کشور خارجی مقصر بوده و دیگری بر اینکه برخی مسئولان گفتند شیاطین داخلی در هک کردن مقصر بودند به ویژه اینکه با تکرار اغتشاشات آبان ماه می‌خواستند بر اغتشاشات دامن بزنند و با دروغ گران شدن قیمت بنزین جرقه آتش در کشور را روشن کنند اما در این کار ناکام ماندند که علت آن تدبیر مسئولان و صداوسیما بود،.مردم و مسئولان در برابر یکدیگر مسئولیت دارند. در حوزه امنیت مردم هم مسئولیت دارند و باید مراقب و هوشیار باشند تا کسانی که تصمیم دارند ابزار دشمن باشند و ناامنی ایجاد کنند به مسئولان اعلام کنند تا با آنها برخورد شود.

امام جمعه موقت تهران عنوان کرد:

در عرصه خارجی هم دو نقطه مورد هدف دشمن است. هرنقطه‌ای که فرهنگ و ادبیات ایران در آنجا نفوذ دارد آمریکا با توطئه آن را از بین ببرد. هرجا که در عرصه خارجی پای ایران در میان است و آمریکا تلاش می‌کند تا با شیطنت فرش را از پای ایران بکشد. دومین توطئه دشمن علیه ایران در عرصه خارجی تحریک همسایگان علیه ایران است به طوری که رژیم صهیونیستی در آذربایجان نفوذ کرد گرچه مدام مسئولان این کشور می‌گویند این طور نیست اما دروغ است و رژیم صهیونیستی بر مناطق شوری سابق جولان می‌دهد همچنین بحرین و امارات عربی روابط خود را با این رژیم جعلی عالی می‌کنند که این دشمنی با ایران اسلامی است.

عضو مجلس خبرگان رهبری بیان کرد:

ایران همسایه‌ای است که اگر خوب همسایه‌داری کنند خوب می‌بینند و اگر همسایه‌داری بد باشند سیلی می‌خورند بنابراین این هشداری به کشورهای همسایه است. ایران می‌خواهد با کشورهای همسایه روابط حسنه داشته باشد اما در اظهارات و حرف‌ها باید دقت کنند و نیش و کنایه به ایران نزنند. ایران مقتدرترین ارتش و نیروهای مسلح را در منطقه دارد و مقتدر است به طوری که دست رو دست نگذاشته که عده‌ای هر روز توطئه علیه کشور داشته باشند، ایران از منافع خود با تمام وجود حمایت می‌کند و توان و قدرت این کار را دارد و کشورهای همسایه باید بدانند با ایران ضعیف زمان شاه مواجه نیستند بلکه با ایران مقتدری رو به رو هستند که بخشی را در مانورهای نظامی مختلف از جمله موشک‌ها دیدند.

وی بیان کرد:

نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ارمغان شهیدان است و تا انقلاب امام عصر(عج) می‌ماند و این پرچم نظام اسلامی به دست باکفایت امام عصر(عج) می‌رسد.

 

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان