جنایتکاران ضد انقلاب به مردم تیراندازی کرده و افراد بی‌گناه را می‌کشند | اسپادانا خبر
 
 
سه شنبه، 28 فروردين 1403 - 22:10

جنایتکاران ضد انقلاب به مردم تیراندازی کرده و افراد بی‌گناه را می‌کشند

شماره: 14136
Aa Aa

اگر انقلاب ضربه بخورد نه تاک می‌ماند و نه تاکستان| ضد انقلاب در جهت تحقق منافع خود حتی حاضر هستند انسان‌های بی‌گناه را بکشند.

حیدری، نماینده خوزستان در مجلس خبرگان رهبری؛
جنایتکاران ضد انقلاب به مردم تیراندازی کرده و افراد بی‌گناه را می‌کشند

محسن حیدری، نماینده خوزستان در مجلس خبرگان رهبری گفت:

نیروهای مردمی و مطالبه‌گر باید با دقت، بصیرت و هوشیاری قدم بردارند تا هیچ گونه زمینه‌ای برای سوءاستفاده دشمن ایجاد نکنند.

به گزارش اسپادانا خبر، او در گفتگو با خبرگزاری فارس با انتقاد از «به حاشیه بردن مطالبات مردمی توسط برخی گروهک‌های ضد انقلاب» اظهار کرد:

مطالبات کشاورزان و دامداران خوزستانی به ویژه آن‌هایی که در مسیر رودخانه کرخه قرار دارند و متضرر شدند مطالبه به حق و قانونی است و هیچ کس با آن مخالفت ندارد اما در میان مطالبات مردمی جریاناتی شناسایی می‌شوند که از آن سوی آب در خارج از کشور با وجود اینکه هیچ پایگاهی در بین مردم ندارند اما مترصد فرصت برای سوءاستفاده‌های حزبی و باندی خود هستند. هدف جریان ضد انقلاب این است که روی مطالبات مردمی موج سوای کرده و آن را به نفع خود مصادره کند که قطعاً این کارها سوءاستفاده، جنایت و خیانت به آرمان‌های ملت است.

وی با تاکید بر اینکه نیروهای امنیتی کار خود را در این شرایط به خوبی انجام می‌دهند عنوان کرد: 

اگر انقلاب و مردم ضربه بخورد نه تاک می‌ماند و نه تاکستان و حقوق مردم بر باد می‌رود لذا باید هوشیارانه برخورد کنیم و در زمین دشمن بازی نکنند.

حیدری با تاکید بر مطالبه خونخواهی دو جوان کشته شده از شهرستان‌های شادگان و کوت عبدالله گفت:

نه تنها اولیاء دم بلکه همه مردم و انسان‌های دلسوز درخواست خونخواهی این دو جوان بی‌گناه را می‌کنند چرا که ما می‌بینیم انسان‌های جنایتکار وابسته به اجنبی و ضد انقلاب با سوءاستفاده از مطالبات مردمی در بین آن‌ها تیراندازی کرده و افراد بی‌گناه را می‌کشند که هم خانواده‌ها را عزادار و ملت را رنجیده خاطر می‌کنند. گروهک‌های ضد انقلاب برای رسیدن به منافع شیطانی خود از هیچ کاری اِبایی ندارند و این افراد در جهت تحقق منافع خود حتی حاضر هستند انسان‌های بی‌گناه را بکشند.

وی بیان کرد:

از دستگاه قضا می‌خواهیم جنایتکارانی که مرتکب این جنایت شده‌اند را دستگیر و به دست محکمه عادلانه قضا بسپارند تا حکم الهی در مورد آن پیاده شود.

 

 

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان