جنگ آمریکا با ایران آرزوی اسرائیل است | اسپادانا خبر
 
 
يكشنبه، 16 ارديبهشت 1403 - 11:58

جنگ آمریکا با ایران آرزوی اسرائیل است

شماره: 23823
Aa Aa

آمریکا به عراق حمله کرد اما به ایران حمله نکرد چون می دانست مردم مقاومت می کنند؛ ایران در دوره خاتمی به عنوان یک کشور معقول شناخته شده بود.

وزیر سابق امور خارجه جمهوری اسلامی ایران؛
جنگ آمریکا با ایران آرزوی اسرائیل است

محمدجواد ظریف، وزیر سابق امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در نشست «بررسی تحولات فلسطین» در حسینیه جماران گفت که جنگ آمریکا با ایران آرزوی اسرائیل است.

به گزارش اسپادانا خبر و به نقل از جماران، او با بیان این که اسرائیل به دنبال گسترده‌تر کردن جنگ است اظهار داشت:

آنها می خواهند یک امتیازی از این جنگ غزه بدست بیاورند؛ وارد کردن جنگ آمریکا با ایران آرزوی آنهاست.

او گفت:

آمریکا به عراق حمله کرد اما به ایران حمله نکرد چون می دانست مردم مقاومت می کنند. در سال ۲۰۰۲ توان نظامی عراق از ما بیشتر بود اما عراق در جامعه بین المللی امنیتی سازی شده بود و ایران در دوره آقای خاتمی در دنیا به عنوان یک کشور معقول و خواهان گفت و گوی تمدن ها شناخته شده بود.

وی عنوان کرد:

الان بزرگترین دستاوردی که اسرائیل می‌تواند در این قضیه داشته باشد و آبرویی ایجاد کند وادار کردن آمریکا به درگیری بزرگتر در منطقه است تا شکست فراموش شود. موضع‌گیری مقام معظم رهبری در روز دوم با عنایت به این واقعیت بود که کسی برای اسرائیل چتر نجات نیندازد. مردم فلسطین مقاومت کردند و جمهوری اسلامی هم همواره از این مقاومت حمایت کرده اما شکست خوردن این دوگانه رژیم صهیونیستی یعنی مظلومیت و شکست ناپذیری واقعیتی است که نباید اجازه دهیم با تحریف رسانه‌ها تحت تأثیر قرار گیرد.

نسخه PDF نسخه چاپی ارسال به دوستان